Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sinä pidät aitoa kotiäitiä luuserina?

Vierailija
31.12.2007 |

Onko halu kasvattaa ja olla omien lapsien kanssa ne nopeasti kuluvat ensimmäiset vuodet sinusta luuserin leiman ansaitsevia?

Miksi sinusta kotiäitys on luuserin hommaa?

Minä olen kotona vain ja ainoastaan sen takia että minusta pienen lapsen paikka ei ole kenenkään muun kun äidin tai isän hoivissa ensimmäiset vuodet. Tekeekö tämä rakkaus lapsiani kohtaan minusta luuserin?

Ja jos joku nyt kysyy ammattia niin kysyn vaan että miten se tähän liittyy? Raha ja rakkaus omaa lasta kohtaa, voiko niitä verrata?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin kotona, jos olisi mahdollista. Ei vain ole, siksi lapset hoidossa. Ainoastaan sellaisia pidän luusereina, jotka eivät ymmärrä toisten elämäntilanteita ja tuputtavat omaa elämäntapaansa kaikille.

Vierailija
62/63 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole arvokkaampi, ja kuullostat siltä, että olet opiskellut mutta sinulla ei ole ammattia tai ammattitaitoa, ei ainakaan mitään mielenkiintoa elättää itsesi työllä.

Vai pidätkö työstäsi? Onko sinulla sellainen odottamassa.

Kuten alussa sanoin, pidän ihmistä, joka oman itsensä/ oman mukavuutensa takia kehittelee itselleen " kotiäidin uran" aika säälittävänä.

Vieralija:

Olen kotiäiti joka on opiskellut 6 vuotta peruskoulun jälkeen. Olenko siis arvokkaampi kotiäiti kun se joka ei ole opiskellut yhtään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen syntymästä asti olen ollut kotona, mulla on kyllä työpaikka odottamassa mutta olen ajatellut sanoa itseni irti jos vielä se neljäs laitetaan alulle. Ikimaailmassa en olisi ajatellut olevani näin pitkään kotona mutta elämä on vaan muuttunut esikoisen syntymästä niin paljon että tämä alkaa tuntua ihan luontevalta ja käytännölliseltä vaihtoehdolta.

Mies perusti yrityksen ja alkoi sen myötä tienata niin paljon että mun palkka on niihin tuloihin verrattuna ihan mitätön, ja se häviää päivähoitomaksuihin ja toisen auton hankintaan ja kuluihin. Lasten vieminen päiväkotiin ja mun töihin meno tuntuu aivan turhalta, eikä vähiten sen takia että miehellä on niin paljon töitä että minä joutuisin sitten tekemään kaiken. Siis oman työpäiväni lisäksi hoitamaan lapset pk:n ja sieltä pois sekä vielä illallakin. Tämä kaikki eikä rahaa oikeastaan yhtään, kuka nyt oikeasti voisi sanoa menevänsä mielellään töihin?

Mutta mun mielestä on jotenkin outo ajatus että minä tekisin lapsia vain siksi ettei tarvitse mennä töihin. Me olemme molemmat halunneet ison perheen, yhtäkkiä tuli varallisuutta paljon ja muutenkin tilaisuus hankkia nämä kaikki lapset tinkimättä elintasosta, miksi ihmeessä emme tarttuisi tilaisuuteen? Ajatus siitä että mun pitäisi mennä töihin vain etten olisi jonkun mielestä luuseri on aika käsittämätön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme