toive lapsimäärästä, joka vaihtuikin ajan saatossa?
Minulla oli ennen ensimmäisen vauvan syntymää haaveena kolme lasta. Olin miettinyt, että ainakin yhdelle lapselle olisi mukavaa, jos olisi kaveri talossa. Nyt olen kovin tyytyväinen yhteen lapseen, enkä jaksaisi enää toista vauva-aikaa?
Kommentit (11)
mutta onneksi saatiin vielä toinen. Kolmannenkin olisin ottanut!
Sitten kohdallemme osui lapsettomuus, joten emme tienneet, saammeko koskaan yhtään. Saimme lopulta esikoisemme hoidoilla, ja olimme onnelisia, että saimme sen yhdenkin. Kuitenkin pian mietittiin jo, että josko yritetään vielä toistakin. Tuli kaksoset, joten nyt meillä on lopulta enemmän lapsia, kuin koskaan ajattelimmekaan.
Sitten tuli mieleen se kolmas ja nyt sitten jo mietin neljättä.
miehen mielestä suunnitellaan yksi lapsi kerrallaan, joka on hyvä, niin ei tarvitse etukäteen tietää kenenkään, montako niitä kaikenkaikkiaan haluaa
Olin siitä ihan 100% varma ja tosissani. No nää 2 on nyt teini-ikäisiä ja vieressä temmeltää taapero.. :)
Useinmiten tuntuu siltä, että yksikin olisi ollut tarpeeksi. Mutta mistä sen olisi tiennyt, että se maailman ihanin vauva syntyy vasta kolmannella yrityksellä.
mutta ollaan kärsitty lapsettomuudesta ja 2 lasta onnistuttu saamaan. En jaksa enää lähteä siihen rumpaan eli kaksi lasta saa riittää....
Nyt pienellä ikäerolla kaksi poikaa ja odotan lasten kasvavan ja pääästään erilailla tekee asioita, reissaamaan jne.
Nyt tuntuu että kyllä nämä kaksi riittää, vaikka tyttö olisi kiva =)