G: Montako serkkua sinulla on? Entä montako serkkua on lapsillasi?
Kommentit (87)
Lapseni serkut ovat kaikki sisareni lapsia (minulla on vain yksi sisko). Miehellä on veli, joka ei ole vielä lastentekoon ehtinyt, joten siltä puolelta saattaa tulla vielä lisää serkkuja. Sisareni lapsiluku lienee täynnä.
Pikkuserkkuja minulla lienee reilusti yli sata, mutta en tunne heistä kuin muutaman. Lapsellani on parisenkymmentä pikkuserkkua ja heihin pidetään melko tiiviisti yhteyttä. Taitavat pikkuserkut tulla olemaan lapselleni samassa asemassa kuin serkut minulle. Ja serkkuihin taitaa yhteys tulla olemaan yhtä tiivistä kuin minulla sisareeni. Niin se maailma muuttuu, kun perhekoot ovat pienenneet.
itelläni on 42 serkkua. Lapsellani 3.
Mulla on kylä pikkusisaruksia, joten toiveissa olisi lapselle serkkuja. Pieni suku meillä
Minulla n. 100 ja lapsellani noin 30.
Mulla on kahdeksan serkkua. Meidän lapsella on nyt kuusi serkkua ja seitsemäs tulossa.
Taitaa tämä lapsi ylittää serkkumäärässä vanhempansa, miehelläni ei ole oikeita serkkuja ollenkaan ja muutama serkku äitinsä adoptioperheen sisarusten lapsista, mutta veriserkkuaj he eivät tietenkään ole.
Lapsillani on 7 ja kahdeksas tulossa.
Kyllä minä 7 serkkuani tunnen, noita kahta en vaan kovin useasti tapaa.
30, lapsillani tällä hetkellä 10. Itse muistaakseni saan yhden serkun vielä lisää (jos oikin muistan, enoni vaimo saa kevään aikana).. Lapsemme saavat todennäköisesti vielä paaaaljon serrkuja kunhan sisarukseni kasvaa.