Kielsin miestäni menemästä firman pikkujouluun
koska eihän minullekaan ole järjestetty mitään kotiäitien pikkujoulua! Nyt kehtaa ukko vielä mököttää. Suututtaa!!
Kommentit (32)
kun olen työmatkalla Espanjassa samaan aikaan ja hän SAA olla lasten kanssa kotona. Oli itse ihan hyvillään, että oli "hyvä" syy jäädä kotiin. Ei juuri nauti tuollaisita bileistä, kuten en minäkään. Muutamissa olen ollut ja sellaista hutunkeittoa ja haarojenlevittelyä, että tälläiseltä hyssykältä menee ihan pasmat sekaisin ja useinmiten jää paha mieli, niillekin joilla on ko. iltana ollut "kivaa"....
Aika ikävässä ilmapiirissä miehesi työskentelee, kun ei ole vaimoa huomioitu pikkujoulukutsussa! Ehdottomasti kuuluisi ne juhlat myös sinulle!
Juuri kirjoitin meidän työntekijöille vaimoineen pikkujoulukutsut! Ei tullut mieleenkään, ettei heitä kutsuttaisi, vaikka firmamme ei niin suuren suuri olekkaan.
Miten vaimo/puoliso liittyy työntekijäporukkaan???? Pidä vain työ erossa kotielämästä!!!
Eihän hän ole sinun lapsesi, vaan aikuinen ihminen. Oletko kenties hiukan katkera siitä, että "joudut" olemaan kotona? Harva mies tykkää siitä, että heitä määräillään, ja tuskin kovin moni nainenkaan sellaista sietää (vai siedätkö sinä?).
-Jos aikoo pettää, sen voinee tehdä muuallakin kun pikkujouluissa? Työmatkalla, tai vaikka ihan työpaikalla.
-Onko noilla kieltäjillä kenties oma lehmä ojassa---> ollaan oltu se "toinen nainen" joskus, vai miksi ajatellaan että "kaikki pettää pikkujouluissa"? Ei ainakaan niissä pikkujouluissa missä minä olen ollut, ole petäämisiä tapahtunut.
-Pitääkö niissä pikkujouluissa olla _kännissä_? Viittaan siihen, ettei mies halua mennä niihin tmv. MIKSEI? Minusta tekee hyvää porukalle että ollaan joskus vapaallakin viettämässä aikaa yhdessä. Yleensä se alkuilta on ihan rauhallista (esim. katsellan stand up-esitystä/ ollaan teatterissa /käydään keilaamassa jonka jälkeen syödään ravitolassa tmv.) ja vasta loppuillasta ne jotka tahtovat jatkavat baariin.
mies ei mennyt niihin pikkujouluihin. Ihme nössö luuseri.
myös hoitovapaalla olevat työntekijät eli minä menen pikkujouluun ja mies hoitaa lapset :-)
Mieheni ei edes halua mennä oman työpaikkansa pikkujouluun, jossa "känniset eukot valittaa ja kerjää lisää palkkaa"
Että meitä ihmisiä on erilaisia, koittakaahan hyväksyä se!! :-)
mieluiten hän on täällä kotona mun ja lasten kanssa kuin dokaamassa ja kuuntelemassa ämmien änkyröintiä (on työpaikkansa ainoa mies...). Joutuisi myös raukka tanssittamaan niitä kaikkia ja se on totisesti mun miehelle liikaa...:-)
Kllä meidänkin työpaikalla naureskellaan yhdelle miehelle, kun hänen vaimo ei päästä häntä mihinkään. Mies vielä suoraan sanoo, että tulisi, mutta ei saa kotoa lupaa :)
Uskomatonta! Eikö parisuhteen perusta pitäisi olla luottamus?
pikkujoulujen "hedelmät" alkavat kaduttamaan.
naistentautien osastolta terveisiä, käyttäkää edes kortsua niissä pikku pettämisjuhlissa
mutta mitäs sitten tehdään jos se on menetetty?
kielletään jatkossa puolisoa enää menemästä?
Uskomatonta! Eikö parisuhteen perusta pitäisi olla luottamus?
Ainakin veljelläni. vaimonsa ei päästä häntä mihinkään yksin. no kauppaan ja töihin mut noin muuten. minun kanssa käy ulkona ja muutenkin itse käy jos huvittaa.
Kerran lähdettiin veljen vaimon kanssa lapsinemme kylpylään. veli olis silloin mennyt kalaan kaverinsa mökille muttei saanut.
Eipä veli silti valita, ihme kyllä, on ihan onnellisen tuntuinen.