Harmittaa uuden työpaikan huono alku :(
Aloitin viime viikolla eräässä pienessä yrityksessä. Alku ei ollut paras mahdollinen,olin todella hermostunut koska olin ollut kotona monta vuotta. Yritin liikaa ja annoin itsestäni hölmön kuvan. Voin kuvitella miten pomo ja muut naureskelevat uudelle blondille. Perjantai sujui jo paremmin,yhtään mokaa ei sattunut ja paperihommatkin sujuivat loistavasti. Pomo kehui päivän päätteeksi miten hyvin se päivä meni,ja kehotti jatkamaan samaan malliin. Olen siitä iloinen mutta hävettää huono alku,pelkään että minut aina muistetaan tyhmänä blondina.
Pitäisikö minun ottaa asia puheeksi vai vain antaa olla ja itsekin nauraa asialle sitten joskus jos joku mainitsee asian?
Kommentit (7)
voithan joskus parin viikon päästä itse naureskella että " miten sitä kotiäitinä olon jälkeen tulikin mokattua alussa.."
Mutta tuskinpa tarvitsee..
Turhaan hermoilen varmasti. On vain niin jännittävää ja mullistavaa tämä töihinpaluu.
Ap
Kyselet vain paljon, jos et jotain tiedä. Älä lähde itse säätämään, sillon niitä mokia tulee...
Ärsyttää työntekijät jotka kokoajan kyselevät tyhmiä. Itsekin saa ajatella!
No johan olet vittumainen esimies jos olet vakavissasi!
Ai, että olen onnellinen äitiyslomalla!
Vierailija:
Ärsyttää työntekijät jotka kokoajan kyselevät tyhmiä. Itsekin saa ajatella!
Tajuavat sen itsekin että olit hermostunut kun oli eka työpäiväsi. Ja kaikki eivät välttämättä edes ole huomanneet mokiasi =)