Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on niin vaikeeta itteni kanssa.

Vierailija
03.09.2024 |

Olen vain ihminen. Kaipaan kannustavia viestejä ja vertaistukea. Tiedän jo ihan itse että tein karmean valinnan ja saan siitä kärsiä. 

Jätin maailman ihanin mies ikinä, kohteli minua kuin prinsessa, meil oli tulevaisuus yhdessä. Kaikki oli tasapainossa ja henkinen tuki oli aina läsnä. 

3 vuotta myöhemmin tilalle tuli narsistimainen askamainen jännämies, ulkonäöltään komea ja pitkä. Hirveästi henkistä väkivaltaa, mulla laukes toistuvia paniikkihäiriöitä. Tän kaa tein sit pari lasta. Hän saa mua kokoajan itkemään. Kontrolloiva, hallitseva, ilkeä. 

Ette voi kuvitellakkaan paljonko ikävöin edellistä miestä. 

Inhoan itseäni niin paljon. En tiedä miksi olen näin tyhmä ollut. Saikulla olen usein ollut ja mielenterveys todella kovilla. En kestä elää itteni kanssa. 

Nykyinen mies sai mut täysin riippuvaiseks hänestä. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sanovat aina pelkkiä kusipäitä narsisteiksi, mutta tuo miehesi taitaa oikeasti olla. 

Ei sun auta kuin lähteä ja alkaa korjata rikottua.

Vierailija
2/10 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos en enää koskaan löydä ketään eikä exä haluu takaisin. En oo luonteltaan edes sellainen jolla olisi paljon ystäviä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/10 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis!

Vierailija
5/10 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko sulle nyt hyvä aika tähän, mutta toivon sydämestäni että tutustuisit aiheeseen. Pelasti mut vaikeasta tilanteesta. Sellainen asia kuin manifestointi ja sen ympärille liittyvä henkinen kasvu ym oman elämän luominen. Youtubesta esimerkiksi löytyy valtavasti videoita aiheesta. Katso ainakin heräisikö niistä mitään ajatuksia jotka saisi sulle parempaa oloa ja voimaa. 

Vierailija
6/10 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä oo niin tyhmä.

Vierailija
7/10 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit lähteä. 

Vierailija
8/10 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on mies, kai te sen tajuatte? Ja koko tarina on vain tarina. Lisäksi yrittää kirjoittaa kuin nainen, siinä onnistumatta.

Vierailija
9/10 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se paskiainen noin vain tuli tilalle?

Vierailija
10/10 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on mies, kai te sen tajuatte? Ja koko tarina on vain tarina. Lisäksi yrittää kirjoittaa kuin nainen, siinä onnistumatta.

Voipi olla. Jotkut "pitkä" ja "jännämies" ovat kyllä aika hälyyttäviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän