Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kierukka tuli ulos :(

Vierailija
29.12.2007 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuin aamulla vessassa ja aloin alapesua tekemään, säikähdin että mikä kova siinä tuntuu ihan siinä pienten häpyhuulien välissä ja otin kiinni, kierukkahan se oli :(

Minulle laitettiin ensimmäisen lapsen jälkeen kolmen vuoden kierukka, ja sen kanssa ei ollut mitään ongelmia. Pari kuukautta sitten minulle vaihdettiin tämä uusi, ja tänään se sitten tuli ulos.

Miten ihmeessä se on mahdollista, kun ei ole tuntunut yhtään mitään erikoista tai yleensäkään mitään kipua missään. Iltapäivällä alkoivat kyllä sitten vielä kuukautiset, ihan ajallaan vielä ovat, eli onkohan kohdunsuu voinut olla niiden takia enemmän avoinna vai onkohan sen lääkäri alunperinkin asentanut huonosti?

Harmittaa, kallis vehje ja uusiksi menee sen laitto nyt :/

Vierailija
2/6 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitettu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyi että mistä olen sen ostanut, ja sanoi että harvemmin näkee sitä mallia. Hän luki asennusohjeen tarkasti läpi ennen laittoa ja kysyi vielä että saako olla hoitaja siinä kaverina että jos se ei meinaa mennä. Asennus kyllä silloin meni nopeasti eikä siinä tuntunut mitään ongelmaa olevan, mutta nyt se siis tuli ulos :/

Merkki oli Flexi-T, onko muilla mennyt hyvin tuommoisen kierukan kanssa?

Sinänsä hassua kun aiemman kierukana kanssa käytin aina tamponia kuukautisten aikaan, ja silti se pysyi tiukasti paikallaan, ja tämä sitten itsekseen tuli ulos.

Minulle laitettiin tuo uusi kierukka terveyskeskuksessa, alkavatkohan ne siellä uutta ilmaiseksi laittamaan jos sinne ottaisin yhteyttä..

-ap-

Vierailija
4/6 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite kävin syksyllä lääkärillä ja hän sanoikin, että osta se Nova-t kierukka koska se ruotsalainen (vai virolainen? no olkoot nyt kumpi tahansa) versio on vaikeampi asentaa eikä niin toimiva.

Marraskuussa mulle sit vaihdettiin kuparikierukka ja ostin sit ton nova-t kierukan

Vierailija
5/6 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihan apteekista ostin täältä omasta kaupungista, eli olettaisi kuitenkin olevan ihan kunnon laite, ei kai niitä muuten täällä myytäisi?

Harmittaa vaan niin kovasti koko homma nyt :/

-ap-

Vierailija
6/6 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei ollenkaan edes tiedä että se on tullut pois?