Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko ketään pääkaupunkiseudulta? laitatteko

Vierailija
12.11.2008 |

jo reimatecin toppahousuja 4-5 vuotiaille jalkaan?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tarkene välikausihousuilla ilman kerrastohousuja+sisähousuja, niin laittaisin sitten mieluummin ohuet sisähousut ja toppahousut.

Vierailija
2/2 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jonathanin toppahousut on 5-vuotiaalla. viimetalviset, joten eivät ehkä enää aivan uudenveroiset lämpimyydessään, mutta meidän vilukissa kyllä paleltuisi syysvaatteissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan