Lue keskustelun säännöt.
onko ketään pääkaupunkiseudulta? laitatteko
12.11.2008 |
jo reimatecin toppahousuja 4-5 vuotiaille jalkaan?
Kommentit (2)
mutta jonathanin toppahousut on 5-vuotiaalla. viimetalviset, joten eivät ehkä enää aivan uudenveroiset lämpimyydessään, mutta meidän vilukissa kyllä paleltuisi syysvaatteissa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos ei tarkene välikausihousuilla ilman kerrastohousuja+sisähousuja, niin laittaisin sitten mieluummin ohuet sisähousut ja toppahousut.