Millanen mies panee naista, joka on hoikka, a-kupin rinnat ja viivapillu?
aaveellä tätä ihmeteltiin ja toivottiin miesten mielipiteitä.
Kommentit (30)
Ilmoittautuu panemaan joukun jatkoksi. Kunhan ei ole alaikänen :) eikä liian estoinen sängyssä.
Aloittaja kuvaili minut ja siksi mielenkiinnolla luin vastauksia.. en kyllä ole enää babyface.. mut muuten kyl kuvaus kohtaa..
N25
haluavat panna vain pedofiilit..
t. ap, joka on kuvauksensa kaltainen
Vierailija:
aaveellä tätä ihmeteltiin ja toivottiin miesten mielipiteitä.
Paljon mieluummin kuin painoindeksin ylittävää naista
M35
Vierailija:
Paljon mieluummin kuin painoindeksin ylittävää naista
Paljonko henkilön pitää painaa että se ylittää käsitteen painoindeksistä? Riittävällä massalla saavutetaan tietysti kriittinen piste, henkilö putoaa oman magneettikenttänsä läpi ja syntyy musta aukko mutta edes tässä liikalihavien ansioituneessa maassa ei tietääkseni ole vielä ketään edes lähellä tuota pistettä.
sellainen babyface, söpö tyttö. Olen pieni ja siro, tissit on kokoa A. Ihan viivapillu ei ole, vaan häpyhuulia hieman näkyy olevan. Olen hoikka, tumma ja tulinen. Olen silti kahden lapsen äiti ja 26-vuotias, eli en kuitenkaan enää mikään tyttönen.
Minun mieheni on ihan täysi mies, parta kasvaa ja raamikkuutta löytyy. tykkää pienistä rinnoistani ja pyöreästä pyllystä. Tykkää myös, että olen hoikka.
On sanonut usein, ettei pidä isoista rinnoista ja kyllä sen hänen käytöksestään huomaakin. Suutelee mun rintoja ja imeskelee niitä, ihailee. Vaikka rinnat on kokoa A, niin ei se automaattisesti tarkoita, etteikö niitä ole. Mulla ainakin on ihan selvät rinnat, pienet ja pyöreät. kyllä niille on tykkääjiä löytynyt.
sellainen, joka on rakastunut kyseiseen naiseen.
ja tuntuu kyllä miehiä kiinnostavan.
Paljon mielummin siro ja nuoren näköinen kuin lihava ja vanhan näköinen.
että kun kysyy tällaista niin vastauksissa vedetään toinen ääripää heti mukaan tyyliin " mieluummin 50-kiloista kuin 150-kiloista" . Toisaalta kysymys oli siinä mielessä huonosti aseteltu, että kaikki terveet miehet varmasti panisivat.
Mutta jos ap haluat tietää onko kuvaamasi nainen jotenkin kiihottavampi kuin esim. normaalivartaloinen nainen joka on ikäisensä näköinen ja jolla siis on muotoja, niin vastaisin omalta kohdaltani että kyllä tällä hetkellä. Sit jos sellaista pääsisi maistamaan, en tiedä muuttuisiko mieli sen jälkeen.
...kuullostaa painajaiselta tuo tissitön viiva. Ei kelpaa. Puuttuu kaikki todellisen naisen tunnusmerkit.
Vierailija:
että kun kysyy tällaista niin vastauksissa vedetään toinen ääripää heti mukaan tyyliin " mieluummin 50-kiloista kuin 150-kiloista" .
ja aika hyvän näköisiä kissoja oli lava piukassa. Yhdelläkään ei ollut erityisen isoa rintavarustusta, mutta varmasti nekin eukot kelpais miehelle kun miehelle oli viiva tai ei.
Hoikka, A-B kuppi, ja tiukka, taaksepäin antava peppu. Siinä nainen mun mieleen. Se onko viiva vai isot häppärit, ei merkkaa yhtään mitään.
ja rinnat aatakin pienemmiksi...? vieläkö kiinnostaa?
Vierailija:
>entäs jos kuvauksesta muuttaa viivan isoiks häppäreiks
>ja rinnat aatakin pienemmiksi...? vieläkö kiinnostaa?
Uskon kyllä, että miehet naivat mielellään pienitissisiä, hoikkia naisia kuin söpön pyöreitä naisia, jolla nätti naama, rintavat etumukset jne...Joskus tuntuu, että läskit ovat jotenkin sairautta:o(
mulle kans:)