Millanen mies panee naista, joka on hoikka, a-kupin rinnat ja viivapillu?
aaveellä tätä ihmeteltiin ja toivottiin miesten mielipiteitä.
Kommentit (30)
Vierailija:
Kuka tahansa mies, paitsi tämän palstan häppärifriikki.
Uskallatko sinä laittaa häppärikuvasi nettiin. Kiihottaa pelkkä ajatuskin.
>Mulla on tollaset Andie Valentino -häppärit. Ihan saman näköiset. Mitä >mieltä miehet ootte, näkeekö noin isoja usein?
ei mitään riippurintoja
vaan pieni ja söpö nainen jolla pieni seksikäs peppu
se saa mut SYTTYMÄÄN
ja HALUAMAAN
M42
Jokamiehen unelma on kurvikas nainen(ei lihava, vaan normaalipainoinen) jolla isohkot, kiinteät rinnat. A-aa-kuppi on kyllä liian pieni naiselle.
Ja pelkkä viiva on hirveä, mitkään norsunkorvat ei tarvitse olla, mutta häpyhuulet kuitenkin.
En mä mikään lauta ole.
Olen lyhyt ja siro ja nuo tissit on juuri sopivan k okoiset mun kropalle. Ei kaikki A-kuppilaiset ole rinnattomia!
vaikka niiden omistajana kyllä suuremmat haluaisinkin. juuri tuon yleisen mielipiteen vuoksi, jossa toitotetaan että pienirintainen nainen ei ole nainen, ei naisellinen eikä seksikäs, sama miltä kasvot näyttää, kroppa muuten tai kuinka pukeutuu. katkeraa!
Mulla on käynyt mukava tuuri kun rintoja on jaettu, ne sopii mun kroppaan niinkuin nenä päähän!
No ainakin 42v, mies 190cm pitkä ja 90kg painava, joka tykkää pienistä rinnoista ja pikkupepuista
Joten ainakin sellainen tykkää ja jos naisen luonne OK niin suorastaa rakastaa intohimoisti.
Vielä jos nainen sopivan estoton niin . . . .
Silloin olen MYYTY
Ja 10, olen tavannut paljon naisia, joilla isot sisemmät, iso povi ja bmi alle 25.