Tinyzonesta tilanneet, auttakaa!!
Voiko sieltä tilatessa maksaa Visa Electronilla? Ja miten se tapahtuu? Entä muuten, tilisiirrolla?
Ja noissa tiedoissa mitkä täytetään, mitä tuo ensimmäinen kohta on (hent oplysninger)?
Entä paljonko on postikulut Suomeen?
Olen erittäin kiitollinen avusta, ei tuo tanskan kieli oikein taivu....
Kommentit (29)
tarkistin vielä, niin tinyzonen sivuilla kun lukee se " kontrolcifre" tai jotain tarkoittaen siis sitä kortin varmistusnumeroa, niin sen perässä on ?-merkki ja sitä painamalla avautuu vielä kuva, josta näkee mitä numeroita tarvitaan eli tosiaan ne kolme viimeistä numeroa.
Tyttö on kyllä pienikokoinen, käytössä nyt reimatecin 86cm haalari ja ticketin 80cm haalari. Toiveena että tuo minymo menisi ensi talvena, saa nähdä. Aina vähän arpomista kokojen kanssa.
En millään malta odottaa että haalari tulee xD
Mä oon sit varmaan supertyhmä tai jotain, mut se ei hyväksy mun korttimaksua :(( Numerot on ihan oikein, moneen kertaan tarkistin, nyyh.....mutta tulee vaan teksti että ei täsmää tai jotain :(((
Tilisiirrolla vois tietty yrittää maksaa, mutta se tuntuu vielä monimutkasemmalta...Taidan soittaa huomenna pankkiin ja kysyä neuvoa.
Ja tosiaan, pkt tulee nopsaan, ei mene kuin max muutama päivä.
Viimeksi tänään tein tilauksen:o).
Nuo Minymon toppavaatteet on suht reiluja, kuopuksen kuukausia sitten täksi talveksi tilaamani ihana täyslime puku (tulis vaan se talvikin perkule) on kokoa 116cm ja varsin reilu lapselle jonka pituus tällä hetkellä noin 107cm.
Höyrähtäneyt varmaan kun piti tuossa kuukausi sitten tilata esikoisellekin 1-luokan talveksi 2-osainen toppa-asu asusteineen mutta kun se kuosikin oli ja on niiiin ihana:))
Varmistitko että tililläsi on katetta? Visa Elektronilla maksettaessa kun se tarkistetaan heti. Mulle nimittäin kävi just niin ohrasesti, että eka yrityksellä raha ei riittänytkään (punastuu):( ja silloinhan tilaus ei mee läpi.
Tuli vaan joku teksti, jossa käskettiin tarkastamaan kortin numero ja se joku päivämäärä, loppua en ymmärtänyt.
HÖH HÖH JA HÖH! :( Olisin niiiiiin halunnut tilata sieltä.....;(
Onhan korttisi liitetty verkkopankissa " verkkomaksamiseen" ? Ainakin Osuuspankissa tämä täytyy tehdä itse.
Emilia
Itsellänikin tänä aamuna herjasi kun yritin maksaa sekä Visalla & MasterCardilla, luultavasti heillä oli yhteyksissä jotain häikkää. Mutta nyt onnistui maksaminen. Minulla ei ainakaan ollut kyse siitä ettei olisi verkkomaksaminen mahdollista ja katettakin löytyi molemmista korteista. Eli luultavasti heillä oli vain yhteyksissä vikaa.
itse sain hillittyä itseni, enkä tilannut haalaria tai vaatteita, mutta tuolta löytyi kauan etsimäni pidempi lämpöpussi rattaisiin kohtuuhinnalla ja siitä tuli vielä tuo 20 % alennus. Ihme ja kumma, onnistuin tilaamaan vain lämpöpussin ja villasukat :)
Sorry en huomannut aiemmin, että multa kyseltiin lisää. Tilasin toppahaalarin ja postituskulut oli sen 48 DK eli kait jotain 6 e. Varmennusnumero löytyy Elektronin takapuolelta 3 viimeistä numeroa muistaakseni. Taisi Tinyzonen sivuillakin olla ohje siitä, kun klikkaa oikeesta kohdasta. Haalari tuli suoraan postilaatikkoon, kun mahtui siihen:) Ihan tyytyväinen olen toimitukseen. Itsekin tilasin ekaa kertaa.
Puku oli vaan meiän tytölle aika reilu. Ikää nyt 1v. 4kk ja koko 86 on aika iso vielä. Saattaa mahtua jopa ensi talvenakin vielä. Tällä hetkellä taasen sitä ei voi vielä pitää, koska tytteli hukkuu siihen. Mutta elän toivossa, että on sopiva vielä muulloinkin kuin kesällä:)