Farmi
Onpas tässä ärsyttävä kerrontatyyli, random-tilanteita pistetty pötköön. Ihan kun katsoisi jotain pitkää mainosta tästä ohjelmasta.
Kommentit (1577)
Sanni on kaunis tervejärkinen,miellyttävä nuori nainen.Hyvä Sanni .Hienoa,että päihitit sen ilkimys Jennin.Onnittelut voitostasi,ja tsemppiä elämääsi.
Aivan kuin minun suullaani.Veit sanat suustani.
Tämä on nyt tällaista tyhmää ulkonäköön puuttumista, mutta mielestäni Sanni on myös Jenniä kauniimpi mennen tullen. Jenni on ainoastaan häntä hieman hoikempi, mikä ehkä vetoaa tietyntyyppisiin miehiin, mutta Sanni on silti myös hyvin sopusuhtainen ja trendikkäästi lihaksikaskin. Toki hänestä näkyi Farmissa tiettyä jätkämäisyyttä, mutta samoin oli nähtävissä, että sen landelookin "alla" on todellinen kaunotar. (Sitä paitsi Sanni oli todella kaunis myös ilman meikkiä, ja se on kyllä olennainen aidon kauneuden mittari.)
Onko missään lehdissä ollut juttuja farmilaisista? Haastatteluja siis.
mitä kuuluu nyt turun kumi naamalle,,elikä jennille,,
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 16:09"]mitä kuuluu nyt turun kumi naamalle,,elikä jennille,,
[/quote]
Miten helvetissä se kiinnostaa sua, lukihäiriöistä urpoa?
Painu....
Kyllä se homous on ihmiselläkin jonkinlainen mielisairaus eikä sitä voi verrata mihinkään silmien väriin, ihmetyttää miksi siitäkin pitäisi saada normaalia.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 12:36"]
Farmi on aivan mahtava sarja. Edellyttää tosiaan et seuraa jaksoja tiivisti koko ajan. Kilpailijat ovat mielenkiintoisia henkilöitä...mikäs siitä tulisi jos kaikki olisivat samanlaisia! Minun suosikkeja ovat Sanni, Marko, Mika ja Vesa. Ja näistä neljästä minun suosikki on ehdottomasti Sanni. On tekevä ja reipas ihminen! Seuraavia jaksoja odotellessa....
T. Fanittaja
[/quote]
Hyi, Sanni on pahimman luokan vehkeilijä. Aina kuiskuttelemassa ja panettelemassa muita selän takana. Naisista suosikkini on Jenni, miehistä ehkä Marko (joka ei tosin ihan pulmunen voi olla, kun Sanni usein juuri hänelle juoruilee).
Mua häiritsee, kun se yksi juoksentelee koko ajan alasti ympäri pihaa.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 09:30"]
Mua häiritsee, kun se yksi juoksentelee koko ajan alasti ympäri pihaa.
[/quote]
Ja Jenni himoissaan sitä sitten vilkuilee. Oli vähän noloa, kun Jenni jossain haastatelussa kertoi, miten haluaisi nähdä jotain kaveria, ja pitkän ajan kuluttua: "...niin ja tietysti poikaystävääkin...". En tiedä ovatko enää yhdessä, mutta olisin kyllä hänenä melko loukkaantunut tuosta ja Jennin kaikesta flirttailusta sen nuoren lappilaispojan kanssa.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 09:17"]
Kyllä se homous on ihmiselläkin jonkinlainen mielisairaus eikä sitä voi verrata mihinkään silmien väriin, ihmetyttää miksi siitäkin pitäisi saada normaalia.
[/quote]
Voithan sinä väittää mitä vaan, mutta he, jotka ovat asiaa tutkineet ja näinollen tietävät siitä enemmän, ovat aivan eri mieltä kanssasi.
Täytyy olla pojalla ihan kelpo varustelu, kun noin estottomasti nakuna dallailee:)
Täytyy olla pojalla ihan kelpo varustelu, kun noin estottomasti nakuna dallailee:)
[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 10:39"]
[/quote]
Joni on ihan mukava lappilainen luonnonlapsi, kiva sitä on katsella sekä edestä että takaa, olipa hänellä vaatteet tai ei.
Sanni puhuu kaikista pahaa, juonittelee ja on luonteeltaan juuri sellainen, joka pärjää työelämässä keinoja kaihtamatta. Toivon, että voiton vie joku rehellisempi kilpailija.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 11:01"]
Sanni puhuu kaikista pahaa, juonittelee ja on luonteeltaan juuri sellainen, joka pärjää työelämässä keinoja kaihtamatta. Toivon, että voiton vie joku rehellisempi kilpailija.
[/quote]
Pärjääkö näissä kisoissa rehdillä pelillä? Toki minäkin sitä toivoisin, mutta onhan se nähty ennenkin, että kieroilulla ja selkäänpuukotuksella näissä helpommin voitto korjataan.
Enemmän olen huolissani tämän ihmisen mielenterveydestä joka jaksaa hermostua jonkun häirikön huuteluista. Antaa toisten kirjoitella mitä väliä? Itse en niistä välitä tai elämääni niihin perusta jos joku alatyylisesti solvaa. Tulee kyllä mieleen että pointtia voi olla siinä että Jenni itse täällä itseään puolustelee ja tuulikkia haukkuu kun niin tuntuu yhtä kirjoittajaa häiritsevän.
Puolustusta en moisille teoille näe kun selkeästi silmätikuksi on Tuulikki laitettu kun pelkkä aikainen nukkumaan meno on syntiä ja väärin. Ja saunominen lypsyn aikaan, vaikka ite emäntä koisaa kun muut on aamulypsyllä
Mun mies ei ole Farmia katsonut. Sunnuntaina katsoi noin 5minuuttia ja totesi et toi vaalea tyttö saisi lähteä pois.
Sanoi vielä et sopisi meidän pihan akkojen pihapoliisikerhoon.
Aika nopea mielipide tuli Jennistä hetkessä. Koko olemus huokuu jotain niin negaa.
Oon iha innoissani ku Seida palaa takas taloon. Tekevän olone ja sellanen sympaattinen ihminen. Toivon, että Jenni voittaa. Vaikka onkin vähä ärsyttävä ja puhuu muista joskus selän takana, mutta ilmeisesti aiheesta.
Aika jännää kaikenkaikkiaa ku ne kaikki palaa, uuu!
Seida näytti jo alussa olevan melkoisen negatiivinen, sopii hyvin jennin kaveriksi.
Sanni on kaunis tervejärkinen,miellyttävä nuori nainen.Hyvä Sanni .Hienoa,että päihitit sen ilkimys Jennin.Onnittelut voitostasi,ja tsemppiä elämääsi.