Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Farmi

Vierailija
03.02.2014 |

Onpas tässä ärsyttävä kerrontatyyli, random-tilanteita pistetty pötköön. Ihan kun katsoisi jotain pitkää mainosta tästä ohjelmasta.

Kommentit (1577)

Vierailija
1381/1577 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 09:53"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 15:51"]

Minulla on Jennistä mukava kuva, sen olen muodostanut ihan kasvotusten. Satun myös tietämään että hän on toiminut tukioppilaana ja tuutorina ammattikorkeakoulussa, tuskin täyttä kuraa voi silloin sydän olla. Mistäkö tiedän, olen nähnyt hänen cv:sä, haki meille töihin, ja oli tykätty sekä lasten että aikuisten keskuudessa. Meiltä lähti opiskelujen takia, ilmeisesti nämä leipurinopinnot joita nyt suorittaa? Mutta mukava tyttö, ei kyllä meillä kiroillut tai käyttäytynyt huonosti, meitä vanhojakin kohteli kunnolla (58v). Jokaisella oikeus mielipiteeseensä, mutta tämä lynkkaus on kyllä aika kohtuutonta.

[/quote] Työpaikalla sosiaaliset taidot on ensisijaisen tärkeitä. Itse en palkkaisi Jennin kaltaista ihmistä. Tuo leivontahomma on varmasti hänelle hyvä. On parempi, että purkaa kaunaansa ja pahaa mieltään taikinaan, kuin kanssaihmisiin.

[/quote]

Marttyyriasenne ja kuvitelma että joku toinen pääsee helpommalla.

Vierailija
1382/1577 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni on kieltämättä tehnyt negatiivisuudellaan tästä farmi-ohjelmasta mielenkiintoista seurattavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1383/1577 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on ihana kattoo tuulikin luonteen lujuutta, huomaa että monessa koittelemuksessa keitetty ettei säpsähdä tuosta vihasta mitä saa osakseen. Aluksi oli musta ärsyttävä, mutta tiedän kyllä että se neuvominen oli ihan hyväntahtoista eikä ajatellut että "tytöttely" loukkaisi ketään koska se on ennen maalla ollut ihan normaalia (tiedän kyllä koska omat mummot olleet samanlaisia neuvoessaan). Nythän elelee ihan hissukseen koska huomasi ettei kannata neuvoa ilman että herne menee nenään muilta.

Ois muuten omalta osaltani menny hermot joniin ihan samalla lailla siinä puuroepisodissa :D

Vierailija
1384/1577 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää, että eikö tuolla farmilaisten kesken käyty mitään jälkipuintia väärin menneen mittelön jälkeen. Noinko vaan tyynesti hyväksyttiin kisa ja annetaan Jennin jatkaa tilalla. 

Vierailija
1385/1577 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jenni todella järkyttävä käytös enempi kuin alaarvoista sanni todella upea tyyppi ja vanhempia ihmisiä pitää kunnioittaa

Vierailija
1386/1577 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa on taas kommentoimassa, joku ammattikiusaaja, jolta on unohtunut lääkkeet. Tyyli on niin tunnistettava, että veikkaan et 2/3 tämän ketjun viesteistä on lähtöisin samalta tyypiltä. Samainen henkilö myöskin peukuttaa (x10) omia kommenttejaan yläpeukuin ja alapeukuttaa Jenniä puolustavia kirjoituksia. Taitaa tuntea Annika O:n kyseinen sekopää, on meinaan kovin identtistä Chicago-Idan kiusaajan kanssa nää tekstit. 

Vierailija
1387/1577 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 10:26"]

jenni todella järkyttävä käytös enempi kuin alaarvoista sanni todella upea tyyppi ja vanhempia ihmisiä pitää kunnioittaa

[/quote]

Ketään ei tarvitse arvostaa pitkään eletyn elämän vuoksi ja mitä kukaan aikuinen  muiden arvostuksella edes tekee? Vain ihmiset joilla on huono itsetunto vaativat arvostusta milloin kenellekin jotta saisivat sitä itse viimeistään vanhana. Lapset täällä eniten arvostusta tarvitsevat terveen itsentunnon kehittymiseksi.

Vierailija
1388/1577 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli miten oli eihän tämä kisa mikään reluuskisa olekaan,vaikka toivoisi näkevänsä nuorilta parempaa käytöstä,Tuulikille hatun nosto,että jaksoit seurata tuota nykysukupolven ikärasismia, turha kenenkään puolustella,jokainen näkee ihan itse ja muodostaa omat mielipiteensä.

Jenni siellä opettaa mummoo kyykkyyn,mistä lie taidot hankittu,ai niin hänhän ei pelaa,kaikki toiset kyllä.

Voittaja oli jo valittu kun Farmi alkoi,vai onko joku eri mieltä

Vierailija
1389/1577 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten se voittaja nyt valitaan? Jääkö jäljelle 2 ja häätömittelön voittaja voittaa vai onko sama kuin Selviytyjissä, että kaikki kilpailijat valitsee voittajan kahdesta? Vai katsojat?

Sori jos jossain jo mainittu, mutta en löytänyt =)

Vierailija
1390/1577 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ainakin tosi typerää olis jos finaaliin jäis nyt vaikka "ikiihana" Jenni ja Sanni. Sitten muut äänestäisi voittajan. Jos ruvetaan kattomaan nii ketähän saisi eniten ääniä.. no varmaan Jenni vaikka en sitä toivokkaan koska alusta asti on nuoleskellut ihmisten perseitä (vaikka itse sanoi eilisessä jaksossa ettei ole tähän syyllistynyt mutta oli miten oli). Toivon silti että ei äänestettäisiin vaan esim. jokainen laji käytäisiin läpi voimasta tietoon :) ja sanni voittoon!

Vierailija
1391/1577 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 11:48"]

Musta ainakin tosi typerää olis jos finaaliin jäis nyt vaikka "ikiihana" Jenni ja Sanni. Sitten muut äänestäisi voittajan. Jos ruvetaan kattomaan nii ketähän saisi eniten ääniä.. no varmaan Jenni vaikka en sitä toivokkaan koska alusta asti on nuoleskellut ihmisten perseitä (vaikka itse sanoi eilisessä jaksossa ettei ole tähän syyllistynyt mutta oli miten oli). Toivon silti että ei äänestettäisiin vaan esim. jokainen laji käytäisiin läpi voimasta tietoon :) ja sanni voittoon!

[/quote]

Miksei Sanni voisi voittaa äänestystä? Onko niin että Jennin haukkujakin tässä kutenkin uskoo että enemmistön mielestä Jenni ansaitsisi voiton, vaikka esim. tällä palstalla Sannista ei näy kuin pelkkiä kehuja sekä ihmisenä että farmarina. Jenni nyt vain saa täälläkin niin paljon huomiota nimenomaan kohtuuttomien ja järjettömien haukkumisten vuoksi. Ja mitä tässä pitäisi ajatella ihmisistä jotka heittelevät arvioitaan kliseisesti penaalin terävimmistä kynistä...

Vierailija
1392/1577 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Jenni voittaa, niin jo on maailmankirjat sekaisin! Ihan järkyttävä tapaus ja pahinta on se, ettei se itse tajua olevansa kieroilija ja haukkuja, vaan pitää itseään täydellisenä tai ainakin lähes.

Noista neljästä toivon todella, että se on Sanni joka voittaa tai sitten Tuulikki. Kumpikin pärjäisi itsekseenkin farmilla eikä olisi sormi suussa joka tilanteessa.

Vierailija
1393/1577 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 12:12"]

Jos Jenni voittaa, niin jo on maailmankirjat sekaisin! Ihan järkyttävä tapaus ja pahinta on se, ettei se itse tajua olevansa kieroilija ja haukkuja, vaan pitää itseään täydellisenä tai ainakin lähes.

Noista neljästä toivon todella, että se on Sanni joka voittaa tai sitten Tuulikki. Kumpikin pärjäisi itsekseenkin farmilla eikä olisi sormi suussa joka tilanteessa.

[/quote]

Ai että ihan maailmankirjat sekaisin? Pienipä on sinun maailmasi. Eihän tuo palkkio edes niin iso ole, että sen vuoksi olisi kannattanut tämmöinen viharyöppy ottaa vastaan. Kokemuksena farmiaika kuitenkin varmaan hieno kaikille.  

Vierailija
1394/1577 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jenni ikäisekseen lapsellinen,korvat höröllään kuunteli kun pehtori jutteli emännän tai rengin kanssa,sitten kertomaan juorut HIH.kaikissa asioissa päällepäsmäri

ei arvosta toisia ihmisiä,,,ON minä minä ihminen täydellisesti ja papukaijamerkkikin,,oih kakatkin piti heittää laitumelta,siinäpä jennille ammattia kerrakseen.voiton ansaitsisi SANNi.siinä ajatteleva ja osaava nainen..vieläpä ikäisekseen kypsä ja oikeudenmukainen.

Vierailija
1395/1577 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 11:58"]

[/quote]

Miksei Sanni voisi voittaa äänestystä? Onko niin että Jennin haukkujakin tässä kutenkin uskoo että enemmistön mielestä Jenni ansaitsisi voiton, vaikka esim. tällä palstalla Sannista ei näy kuin pelkkiä kehuja sekä ihmisenä että farmarina. Jenni nyt vain saa täälläkin niin paljon huomiota nimenomaan kohtuuttomien ja järjettömien haukkumisten vuoksi. Ja mitä tässä pitäisi ajatella ihmisistä jotka heittelevät arvioitaan kliseisesti penaalin terävimmistä kynistä...

[/quote]

No oli vähän sekavasti kirjoitettu joo myönnän :D mutta ajattelin että jos Jennistä enimmistö FARMILAISISTA on pitänyt enemmän kuin Sannista, koska jos Jennin farmi kaverit ajattelevat että Jenni on eniten "oppinut" farmilla kuin Sanni jolla on kokemusta maatilahommista..  Äh no ihan sama toivon silti Sannin voittoa kävi miten kävi, turhahan meijän on tässä spekuloida miten käy kun emme ite oo ollu sielä :)

Vierailija
1396/1577 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 13:14"]

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 11:58"]

[/quote]

[/quote]

No oli vähän sekavasti kirjoitettu joo myönnän :D mutta ajattelin että jos Jennistä enimmistö FARMILAISISTA on pitänyt enemmän kuin Sannista, koska jos Jennin farmi kaverit ajattelevat että Jenni on eniten "oppinut" farmilla kuin Sanni jolla on kokemusta maatilahommista..  Äh no ihan sama toivon silti Sannin voittoa kävi miten kävi, turhahan meijän on tässä spekuloida miten käy kun emme ite oo ollu sielä :)

[/quote]

Lisäys vielä, minä en tosiaankaan kannata Jenniä :D se nainen saa mun verenpaineen nousemaan joka kerta kun nään sitä telkkarissa !!

Vierailija
1397/1577 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 13:13"]

kauheata olla jennin mummo tai äiti,

[/quote]

Ja kumpi sä oot? Vai oletko molemmat?

Vierailija
1398/1577 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 22:46"]

Luuletko tosiaan,että kaikki ovat täällä Tuulikkeja,jotka kommentoivat.Jokaisella täällä on omat korvat,millä kuulla,ja silmät,millä nähdä.Jokaisella on myös omat aivot,joilla ajatella.Toisin,kuin sinulla,eli Jennillä,joka näkee rikan aina toisen silmässä,mutta ei malkaa omassa silmässään.Vanha suomal.sananlasku,joita sinunlaisesi eivät voineet sietää,eivätkä halunneet kuullakaan.Eivät tosin kyllä ymmärtäisikään.Tiedoksi sinullekkin:niissä piilee tähän päiväänäkin pätevät viisaudet.Tosin turhahan tätä on narsistille edes yrittää selittää.Voi että,olen onnellinen,että Sanni voitti koko skaban.Huraa!!!

[/quote]

Tuulikki hei, sä oot kirjoitusvirheinesi ja sananlaskuinesi paljastanut itsesi kauan aikaa sitten ja joo en ole Jenni, enkä edes tuttu. 

Vierailija
1399/1577 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 20:38"]

Siis lapselliseksi meni tämäki ketju..ette te voi olla noin tyhmiä,että tv ohjelman perusteella voitte sanoa kuka sopii vaimoksi jne..niin..no jotku miehet valitsee ulkonäön perusteella,mutta onhan naisessa muutakin oltava..kukaan meistä ei voi farmia katsomisen johdosta oikeasti kovin paljon noista tyypeistä saada irti,mutta ohjelma antoi tietyn kuvan..paras voitti mun mielestä ja Jenni oli kaksnaamainen ja kyräilevä..tämä on vaan mun mielipide ohjelman perusteella..

[/quote]

Itse hämmästelen, että onko vieläkin niin, että naisen arvo ihmisenä riippuu siitä, millaista "vaimoainesta" hän on. Huh huh.

Mutta ketjun aiheeseen: Kiva, että Sanni voitti.

Vierailija
1400/1577 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko tosiaan,että kaikki ovat täällä Tuulikkeja,jotka kommentoivat.Jokaisella täällä on omat korvat,millä kuulla,ja silmät,millä nähdä.Jokaisella on myös omat aivot,joilla ajatella.Toisin,kuin sinulla,eli Jennillä,joka näkee rikan aina toisen silmässä,mutta ei malkaa omassa silmässään.Vanha suomal.sananlasku,joita sinunlaisesi eivät voineet sietää,eivätkä halunneet kuullakaan.Eivät tosin kyllä ymmärtäisikään.Tiedoksi sinullekkin:niissä piilee tähän päiväänäkin pätevät viisaudet.Tosin turhahan tätä on narsistille edes yrittää selittää.Voi että,olen onnellinen,että Sanni voitti koko skaban.Huraa!!!

[/quote]

Tuulikki hei, sä oot kirjoitusvirheinesi ja sananlaskuinesi paljastanut itsesi kauan aikaa sitten ja joo en ole Jenni, enkä edes tuttu.

En ole Tuulikki,enkä edes tuttu.Kerroppa muuten missä kohtaa on nekirjoitusvirheet,että minäkin tiedän.Terv.Paula Seinäjelta.

Ketju on lukittu.