Farmi
Onpas tässä ärsyttävä kerrontatyyli, random-tilanteita pistetty pötköön. Ihan kun katsoisi jotain pitkää mainosta tästä ohjelmasta.
Kommentit (1577)
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 20:48"]
Toivon et voittaja on osaava ja työteliäs henkilö. Eli Sanni tai Marko.
[/quote]
Tai Joni.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 16:55"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 12:55"] ja on kornin näköistä
toi naaman vääntely (onkohan tekarit liian isot), tippuisi vaan!
[/quote]
Ja taitaako nyt olla katkeruutta ilmassa, nätti hymyhän sillä on :)
nro. 141
[/quote]
Hymyssä ei olekaan mitään vikaa, mutta miksi se kääntelee ja vääntelee suutaan ihme asentoihin puhuessaan? Näyttää tosi kummalliselta.
Enkä minä ole tuo, jota sanoit katkeraksi, vaan eri ihminen, joka on samaa mieltä.
Marko lempeine silmineen on aivan ihana ja minun voittajasuosikkini. Hän on osaava ja fiksu.
Hienoin heitto oli se, kun sika oli tapettu ja sian siitin annettiin Kemille. Kemi söi sitä ja Marko tokaisi: "sillä on siitin suussa, isäntäänsä tullu!"
Marko on paras. Joni saisi ja olisi saanut tippua aikoja sitten, mutta näkyy alkukuvissa niittävän kauraa, eli ei ihan heti lähde. Samoin Tuulikki.
Sini on musta hevonen, joka teeskentelee tyhmää ja lopussa pesee kaikki. Kukaan ei kehtaa haastaa häntä. Sekin lause: "luulin, että artisokka on lintu" oli loistavaa kekseliäisyyttä! Älykäs tyttö.
todella ärsyttävä tuo jenni äkkiä pellolle sieltä,,tuulikki voitoon,,
Ainut syy miksi katson, että näen Jennin tippuvan pois. Grrrr. Muuten huonosti tehty ohjelma, voisi vähän edes yrittää saada mielenkiintoisia tilanteita kuviin.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 20:52"]Kertokee kuka putos tänää? Vai tuliko se vielä?
[/quote]
Tyhmä minä. Sehän tulee vasta huomenna..
Sini on ihan symppis, mutta jos vain kuuntelee ohjelmaa ettei näe kuvaa, niin tuntuu kuin siellä olisi yksi viisivuotias mukana.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 21:39"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 20:16"]
JENNI ! Älä kirjoita enää täällä!
[/quote]
Hei haloo, miten Jenni voisi kirjoittaa av:lle? Kuvitteletko, että siellä Farmilla on aikaa lukea vauvapalstaa? Eikä siel varmaan ole nettiäkään eikä omia puhulimia kai saa käyttää?
[/quote]
Senkin höpönassu : D Luuleksää että noi on suoria lähetyksiä ?
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 21:39"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 20:16"]
JENNI ! Älä kirjoita enää täällä!
[/quote]
Hei haloo, miten Jenni voisi kirjoittaa av:lle? Kuvitteletko, että siellä Farmilla on aikaa lukea vauvapalstaa? Eikä siel varmaan ole nettiäkään eikä omia puhulimia kai saa käyttää?
[/quote]
Joo, Farmihan on toki suoraa lähetystä. Vuodenajat vaihtuvat tuolla Kauvatsalla eri tahtiin kuin muualla Suomessa.
Selän takana paskan jauhajat ovat alhaisinta sakkia.
On tuo Jennin käytös ilmiselvää kiusaamista. Eristi Tuulikin kaikille tarkoitetusta palkintoreissusta ja määräsi kasan kotitöitä hänelle. Lapsellinen itkupilli, jota ei saa ollenkaan neuvoa, kun se käy itsetunnolle. Tämä prinsessa tietää jo kaiken.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 21:58"]
[/quote]
On Jennillä näköjään Farmilla nettiyhteys! :D
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 22:02"][quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 21:58"]
[/quote]
On Jennillä näköjään Farmilla nettiyhteys! :D
[/quote]
huh, en oo Jenni, mutta viittasin tolla kommentillani eräisiin farmin henkilöihin. Siellä on ihmisiä, jotka puhuu liikaa pahaa muista.
Alkaa tuo maalaiselämä olemaan osalle liian rankkaa
Yäk, inhoan kaksinaamaisia selän takana puhujia. Rumasti haukutaan ja panetellaan. Toivottavasti edes tajuavat hävetä, kun katsovat itseään ohjelmassa.
Jenni tänään pettymys. Olen puolustellut ja ymmärtänyt häntä täällä - no, ymmärrän edellelleen, mutta en ole tyytyväinen: johtajan pitäisi unohtaa vanhat kaunat. Ensimmäisen kerran jotain positiivista Tuluikista, salaa lukemassa farmi-kirjaa - tiedonjanoon liittyvä nöyryys ihan kunnioitettavaa, mutta taas syötiin kuormasta.Lähtökohtaisesti lappilaisena olen tietty lappilaiisten puolta, mutta he nyt pärjäävät ihan omillaan joten alan tosissani fanittamaan Siniä, joka on uskomattoman hienosti pärjännyt, vaikka eihän minun fanitukset mitään auta.
Vanhana ihmisenä minun on vaikea ymmärtää miten muut vanhat eivät muista miten tiettämättömiä olivat itse nuorina ja toisaalta kuvittelevat tietävänsä kaiken, siksi minua ilahdutti tänään Tuulikin uteliaisuus Farmi-kirjan sisältöön.
Millä nimellä löytyy FB-ryhmä? Kun ei löydy Farmina...
Oli tietenkin Jenniltä rumaa kielenkäyttöä, mutta pitää huomioida et se on leikattu tähän ohjelmaan tarkoituksellisesti. Pitäähän se olla jotain draamaa, että mielenkiinto pysyy katsojien keskuudessa. Käy jo vähän sääliksi tuo Jennin parjaaminen. Mutta kyllä kävi sääliksi sekin kohta, kun Tuulikki jotain kertoo niin kaikki pälättää päälle eivätkä kuuntele ollenkaan. Voittaja ehdokkaat tällä hetkellä ovat Sanni ja Marko.
Kertokee kuka putos tänää? Vai tuliko se vielä?