Farmi
Onpas tässä ärsyttävä kerrontatyyli, random-tilanteita pistetty pötköön. Ihan kun katsoisi jotain pitkää mainosta tästä ohjelmasta.
Kommentit (1577)
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 23:28"]No huh kyllä joku jaksaa pistää peukkuja alas :D miten jaksaa edes vaivautua.
[/quote]
:D mieti sä sitä? Eix sullakin ole iPhone ;) :D
Tämän sivu on Farmia varten olemassa ja aihe on vapaa ja Piste!!!!!!
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 23:55"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 23:28"]No huh kyllä joku jaksaa pistää peukkuja alas :D miten jaksaa edes vaivautua.
[/quote]
[/quote]
OMG, noh eih mulla ole iPhonea :DD Pitää varmaan vajota maan alle, vähäx oon noliss :''( nyyh.
hohhoijaa..
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 00:05"][quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 23:55"]
[/quote]
[/quote]
OMG, noh eih mulla ole iPhonea :DD Pitää varmaan vajota maan alle, vähäx oon noliss :''( nyyh.
hohhoijaa..
[/quote]
:D :D :D !!!!!!!
Täysin naurettavaksi on mennyt tämä. Täällä keskustelupalstalla ei saa edes omia mielipiteitään ohjelmasta ilmaista, siis ilman että siitä lapselliset ihmiset alkavat tappelemaan.
Nii :DD aihe on vapaa :D älä oo nolis, sä oot varmasti pohjommiltasi ihan kiva tyttö :D
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 00:06"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 00:05"][quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 23:55"]
[/quote]
[/quote]
hohhoijaa..
[/quote]
:D :D :D !!!!!!!
[/quote]
Harmittaa nii sikana ku en voi peukuttaa omii komenttei ylös ku kerran :'''( JA MUILLE VOIN VAA ANTAA YHEN PEUKUN! angst. :D
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 00:08"]Täysin naurettavaksi on mennyt tämä. Täällä keskustelupalstalla ei saa edes omia mielipiteitään ohjelmasta ilmaista, siis ilman että siitä lapselliset ihmiset alkavat tappelemaan.
[/quote]
Sun mielipiteet ovat lähinnä pahansuopaisia ja ilkeitä:D mieti sitä!!!!
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 00:08"]Täysin naurettavaksi on mennyt tämä. Täällä keskustelupalstalla ei saa edes omia mielipiteitään ohjelmasta ilmaista, siis ilman että siitä lapselliset ihmiset alkavat tappelemaan.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 00:09"]
Nii :DD aihe on vapaa :D älä oo nolis, sä oot varmasti pohjommiltasi ihan kiva tyttö :D
[/quote]
Joo, perus Pirjo jolla ei ole omaa elämää......... :D Tänne tosiaan eksyin sen takia ku aattelin jos ois muita ihmisiä joilla ois samat näkemykset. Tänne kun tuli kirjottelemaan niin kyllä aikamoista settiä.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 00:11"]
[/quote]
[/quote]
Kyllä voi olla näin!!! Nämä ovat minun mielipiteet,, sinulla omat!!
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 00:14"][quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 00:09"]
[/quote]
Joo, perus Pirjo jolla ei ole omaa elämää......... :D Tänne tosiaan eksyin sen takia ku aattelin jos ois muita ihmisiä joilla ois samat näkemykset. Tänne kun tuli kirjottelemaan niin kyllä aikamoista settiä.
[/quote]
Ei hyvää päivää, 'eksyit' oikein kerran.. Nyt ois sitten varmaan aika jättää tämä palsta ja etsiä muuta hommaa. Mun tämän illan agenda on riivata kiusaajia <3
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 20:31"]
Kyllä minäkin olen koettanut omasta puolestani moittia, ei noita yksi ja sama ole kirjoittanut. Hyvä että Jenni ymmärsi edes pyytää anteeksi Tuulikilta, edes suulla vaikkei tosissaan tarkoittaisikaan.
[/quote]
No tää nyt on ihan selvästi Tuulikki, joka kirjottelee..
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 00:18"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 00:14"][quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 00:09"]
[/quote]
[/quote]
Ei hyvää päivää, 'eksyit' oikein kerran.. Nyt ois sitten varmaan aika jättää tämä palsta ja etsiä muuta hommaa. Mun tämän illan agenda on riivata kiusaajia <3
[/quote]
:D voi ei, onha se tietysti vaikea näin nimettömästi kertoa kuinka monta kommenttia tänne on kirjottanu. Mutta lähinnä lukenu oon tätä keskustelua :D ja ihan naurattaa tää meijän chatti tässä :D
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 00:22"][quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 00:18"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
:D voi ei, onha se tietysti vaikea näin nimettömästi kertoa kuinka monta kommenttia tänne on kirjottanu. Mutta lähinnä lukenu oon tätä keskustelua :D ja ihan naurattaa tää meijän chatti tässä :D
[/quote]
Jotkut vaan oppii tunnistamaan:D oon aika velho vai mitä?
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 00:25"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 00:22"][quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 00:18"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Jotkut vaan oppii tunnistamaan:D oon aika velho vai mitä?
[/quote]
Noh kerroppas mulle mitkä kommentit oon ja mitkä en :) ? Huvittaa tällä ruudun toisella puolella jotenki vaan tää koko tilanne :D mutta joo oot aika velho jos "tunnistat" ;)
Rikosilmoitusta jos väkivallalla uhataan, ei toisten ihmisten tartte ketjutolkulla jonkun kirjoittajan henkilöllisyyttä arvutella kun ei siitä ole mitään hyötyä
No eipä taida löytyä ! turhapa sitte on jatkaa :)) sunnuntain jaksoa odotellessa adios!
Kaikille samaan aikaan herätys olisi reilua. Eikä sitä lypsyäkään missään enää yöllä tehdä :) eläimet haluaa ruokaa ja vettä heti aamusta, ei ne ala odottelemaan, että laiskamadot heräilee ja mussuttaa aamupalansa.
No huh kyllä joku jaksaa pistää peukkuja alas :D miten jaksaa edes vaivautua.