Farmi
Onpas tässä ärsyttävä kerrontatyyli, random-tilanteita pistetty pötköön. Ihan kun katsoisi jotain pitkää mainosta tästä ohjelmasta.
Kommentit (1577)
Tuulikki emännäksi. Piioiksi Jenni ja Sanni. Pudotukseen Jenni. Olisi jännä valita kenet ottaisi. Sini valitsisi tiedon, Sanni taidon tai voiman. Joni taidon. Jenni varma putoaja. Paitsi jos Marko yllättää ja valitsee emännäksi Sinin...no ehkä ei.
En jaksa uskoa että Marko rupeaisi sabotoimaan kilpailua valitsemalla Sinin. Siinä olet oikeassa että Jenni on heikoilla oli vastassa kukatahansa.
Jenni on ärsyttävä! On tekevineen hommia, mutta ei näytä saavan mitään aikaiseksi, vaikka on Tuulikkia moitimassajatkuvasti. Lehmät sairastuisivat uteretulehdukseen, jos olisivat Jennin hoidossa. Hän vähän yhdellä kädellä yrittää lypsäistä. Maito pitää lypsää kaikki, että lehmä pysyy terveenä. Tuulikki ja Sanni osaa, Jenni ei halua opetellakaan, koska ei voi ottaa neuvoja keneltäkään.
Sini on laiska lotkale, toivottavasti ei voita!
Toivoisin Sannin voittavan. Hän osaa ja tekee ja haluaa oppia, eikä kalva muita kilpailijoita.
Sanni olisi hyvä emäntä mutta Markolla on huumorintajua, niin on varmaan valinnut Tuulikin, koska toiset saavat siitä hepulin. Tulee hauskaa seurattavaa.
Sääliksi käy tuo Jennin parjaaminen täällä. Ottaa varmaan raskaasti,jos näitä kirjoituksia täällä lukee. Ihmiset kyllä osaavat olla "kova sanaisia" krtiikissään täällä keskustelupalstoilla ja tuntuu, että välillä menee aivan kohtuuttomuuksiin nämä kirjoittelut täällä.Huh, huh.... ja en ole sitten Jenni itse, enkä edes sukulainen tai muukaan hänen tuttu.
Ymmärrän kyllä, että muita ottaa Tuulikki päähän. Hän on ikänsä ja huonon kuntonsa ansiosta taakkana muille. Kyseessä on kuitenkin kisa, eikä perheyhteisö, joka huolehtisi heikoimmistaan.
Ihan vaan tiedoksi Jennille, että pohjaanpalaneet astiat on parempi liottaa. Ei kuumassa vedessä vaan haaleasssa.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 05:36"]
juu tuulikki emännäks jenni piijaksi ja pudotukseen narisemaan
[/quote] Juuri näin!
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 07:30"]
Toivottavasti Sini ei voita kisaa, pelkää pimeässä, kiljuu kun kalaa saadaan. Täys kakara, vie äidilleen tiskit tiskattavaksi, jne. Olisi suoranainen vääryys jos Farmin voittaja ei kykene asumaan näissä olosuhteissa.
[/quote] Sini on aivan uskomaton tapaus! Tulee väkisin mieleen, että on tuotantoyhtiön palkkaama näyttelijä.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 13:30"]
Mä en voi käsittää, miksi te kaikki morkkaatte Jenniä? En näe hänen käytöksessään mitään väärää? Alkaisi muakin ketuttamaan, jos yksi ihminen luo huonoa ilmapiiriä. Sitäpaitsi Jenni tuolla näyttää yrittävän jonkinlaista järjestystä luoda, jotta hommat hoituisi. Kyllä tuollaisessa ryhmässä vähän pitää asioita organisoida. Myönnän toki Jennin olevan vähän tuollainen kaupunkilais tyttö, mutta en siltikään näe, että häntä pitäisiä haukkua. Enemmän mua ärsyttää Tuulikki, joka tahallansa ärsyttää tuolla muita ja on lapsellinen(mm.se kun jätti hommat kesken lukeakseen farmi kirjaa, koska mukamas Jenni tahallaan antanut töitä ettei voi lukea tai sekun siniä haukkui. Onhan näitä ). Niin ja nyt tahalteen kiusaa Jenniä töillä, ettei Jenni pääsisi lukenaan farmi kirjaa. Ja se kun täällä sanotte Jennin haukkuvan, niin kyllä varmasti tuolla muutkin haukkuu, mutta Jennistä annetaan nyt tällainen kuva. kuten sinistä tuollainen hömppä ym. Sanoihan Sini josain jaksossa Tuulikin olevan ainut, joka ei tule kenenkään kanssa toimeen ja luo huonoa ilmapiiriä farmilla, eli. tuota kokonaiskuvaa ei voi nähdä pelkästään päivittäisestä 30min. jaksosta.
[/quote] Sinä et näe Jennin käytöksessä mitään väärää. Minä näen paljonkin. Ehkä tuotantoyhtiö on halunut mukaan yhden nalkuttajan viihdearvon takia. Jenni vaan on vetänyt niin yli ja myrkyttänyt koko torpan ilman.
Tuulikki on hermostuttanut kaikki kanssakilpailijat ja vain Marko piti hänestä, mutta hänkin vain pieninä annoksina. Tuulikki ei ole mikään ressukka-mummo vaan kivikova peluri, joka yrittää saada - ja saakin - muita pois tolaltaan. Se on hänen tapansa pelata. Jennin yksi heitto oli tosi alatyylinen, mutta ei Tuulikin puolesta kannata olla loukkaantunut, hänhän onnistui tavoitteessaan eli sai taas kerran Jennin hermostumaan. On se merkillistä että tällä palstalla vain harva näyttää ymmärtävän kausaliteetteja ja kaikki otetaan irrallisina tapahtumina. Tuulikin kilpailutapa on yksinkertaisesti ruma.
Menkäähän katsomaan tuonne ammattikoulun tai lukion pihalle, niin huomaatte kuinka aikuisia 18-vuotiaat ovat. Ette taida itse olla 18-vuotiaana kauhean välkkyjä ollee,t vaikka niin luulette. Aika kultaa muistot.
Menkäähän katsomaan tuonne ammattikoulun tai lukion pihalle, niin huomaatte kuinka aikuisia 18-vuotiaat ovat. Ette taida itse olla 18-vuotiaana kauhean välkkyjä ollee,t vaikka niin luulette. Aika kultaa muistot.
522 jatkaa
Sannin kohdalla tuo sana hermostuminen on väärä, koska hän näyttää hallitsevan hermonsa ja käyttää energiansa työntekoon. Sanni ansaitsisi voiton, reilu pelaaja. Harmittaa kun Seida putosi jo alussa. Olisi ollut niin mielenkiintoista nähdä lisää hänen ja Tuulikin välisiä yhteenottoja hän kun tuntui olevan hyvin asiakeskeinen.
Eilisessä jaksossa Tuulikin olisi pitänyt olla sen verran viisas ja tietoinen omista voimavaroistaan että olisi ottanut itselleen keittiövuoron sen sijaan että yritti huhkia vähän aikaa pellolla paahteessa ja sitten oli huonovointinen.
Mun mielestä sini on ihana :D mun mielestä 18 vuotiaalta ei tarvitse odottaa 40 vuotiaan käytöstä ja tietämystä. Jenni alkaa joka jakso ärsyttää enemmän ja enemmän.. Tuntuu että se ei osaa ottaa yhtään rennosti vaan koko ajan semmonen tosikko ja kauhee ressi tuntuu olevan päällä
kiitä luojaa ettet ole jennin sukulainen
Nykyään nuoret saa niin silkkistä kohtelua, jos itse olisi raahannut astioita edestakas pestäväksi, vanhempani olisivat kyllä reisiinsä lyöneet ja nauraneet ja pilkanneet :)
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 09:55"]
Toivottavasti Sini ei voita kisaa, pelkää pimeässä, kiljuu kun kalaa saadaan. Täys kakara, vie äidilleen tiskit tiskattavaksi, jne. Olisi suoranainen vääryys jos Farmin voittaja ei kykene asumaan näissä olosuhteissa.
[/quote] Sini on aivan uskomaton tapaus! Tulee väkisin mieleen, että on tuotantoyhtiön palkkaama näyttelijä.
[/quote]
Sinillä on kyllä enemmän hoksottimia kuin voisi luulla. Hän on sosiaalisesti todella taitava ja empaattinen mm. kun Joni voitti Markon olisi toivonut Jonilta hieman hillitympää tuulettelua ja lisäksi hän on oppinut paljon enemmän kuin olisi uskonut. Hänellä on myös hyvä huumorintaju "teki Ellenille lampaan hampaasta korun". Silti olin kyllä todella pettynyt kun Marko hävisi. Jennin vahingonilo oli niin selvästi nähtävissä. Jenni moitti Markoa negatiiviseksi, mutta kuvista kyllä näkee kuka se negatiivisuuden airut oikein on. Tuli jopa tunne, että josko Marko väsyi kaikkeen ja halusikin jo pois farmilta.
[/quote]
Äläs nyt, Sini on kertakaikkisen hellyyttävä. Ei missään nimessä tyhmä, mutta miten voikin olla 18-vuotiaalla heikko sanavarasto ja olla noin yleensäkin mistään mitään tietämätön. Sini on tehnyt laiskottelusta taidetta mutta tytöllä on selkeästi potentiaalia muuhunkin!