Kokemuksia Qlinique 1-2-3 ihonpuhdistusaineista?
Harkinnassa ostaa ko. tuotteet (2 luokan ihotyyppi = t-alue rasvoittuva ja muualla vähän kuivuva iho). Ovat mielestäni kuitenkin sen verran hintavat tuotteet, joten mielelläni kuulisin käyttökokemuksia. Jos eivät ole hyvät, niin mitä tuotteita suosittelisit?
Kommentit (3)
Suosittelen!
Kannattaa pyytää apua myyjältä tuotteita valitessasi, sillä saippuaksi, kasvovedeksi ja voiteeksi on olemassa useampikin vaihtoehto ihotyypistä riippuen.
Stokkalla oli ainakin nyt joulukuussa myytävänä kokeilupakkaus, jossa oli joka vaihetta pienet purkit hinta n. 35 eur.
Se kasvovesi aluksi polttelee aika kovasti.. mutta menee ohi. Tuntuu siis tosi tehokkaalta. Mulla pintakuiva iho. Eli joissain kohtaa kuivaa, mutta kuitenkin vähän rasvoittuu, ja tulee pientä finniä.
se kakkonen on aika tujua kamaa. Sekaiholle ok, mutta vähänkään kuivettuvalle tai aralle iholle suosittelisin ykköstä.
1-2-3 -homma perutuu siihen, että ensin kasvot pestään saippualla, sitten pyyhitään kuorivalla kasvovedellä ja lopuksi kosteutetaan. Ei senyt niin kummoista ole. Sen saippuan vaihdoin itse aika nopeasti tavalliseen kasviöljysaippuaan (käytän osmiaa, jonka mainostetaan olevan puhdasta ja säilöntäaineetonta) koska minusta oli turha maksaa tuota hintaa tavallisesta teollisesta saippuasta, jota se kuitenkin tuoteselosteen perusteella oli. Kasvovesi puhdistaa tosi tehokkaasti, se on tosiaan hyvä. Kosteusvoide oli varsinkin kesällä miellyttävä, mutta aika kevyt, joten talvella kaipasin itse (kuivaihoisena) vähän tykympää tavaraa. Se voide ei muuten kestä kylmää, jos talvella retkeilet missään maasto-oloissa. (mutta aika harvassa ovat ne jotka kestävät)