Laihdutan, mutta en karppaa. Silti vähän hiilareita ruokavaliossa, kun olen
jättänyt entiset himotukset ts. hiilaripommit ruokavaliossa. Voinko siis laihtua, kun hiilarien osuus aika pieni ja muuten ruokavalio siis vähärasvainen..
Kommentit (5)
ei suosit vähärasvaisia " kevyttuotteita" , joita mä käytän... esim. kasvisrasvalevitteet yms. Mutta esim. karkki, vaalea leipä, peruna (joita ahmin aiemmin tolkuttoman monta/ateria) vähentävät hiilarimäärää... Syö kyllä liian vähän hedelmiä ja marjoja, joista sit toisaalta saisin paikattua niitä.
ap
Kokeile painonvartijoita. Tulee ainakin kaikki vitamiinit ja kivennäisaineet vihanneksista.
Karppausta on montaa eri sorttia. Ketokarppausta on se, kun rasvan syöntiä lisätään erityisesti, koska hiilarit karsitaan minimiin. Karppaus ei mitenkään sulje pois esim. margariinia mutta moni karppaaja on sen vaihtanut voihin.
Turhaan pelätään sanaa karppaus. Se tarkoittaa vain sitä, että rasvasta pihistämisen sijasta kiinnitetään huomiota hiilareihin. Mene ihmeessä katsomaan karppaus . info ja sieltä hyväkarppaus.
Sinä olen hyväkarppi :) se tarkoittaa sitä, että syöt " hyviä" hiilareita.
t. muistaakseni 3
tosin se syömisen määrä ratkaisee! Kevyttä evästä voi tietty syödän enemmän kuin näitä hiilaripommeja. tai rasvapommeja.