Kuules! Miksi sinulla on lyhyt tukka?
Kommentit (14)
ja lisäksi kasvoni ovat malliltaan pitkänlaiset, lyhyehkö tukka pukee siis paremmin
Joka kerta sama juttu; lyhyenä upea ja kiiltävä tukka, pitkänä haaroittunut, kuiva harakanpesä.
ja parempi tämä muutenkin on, kuin pitkänä, jolloin on niin paksu ja painava, ettei saa edes laitettua mitenkään.
näyttää pitkänä säälittävältä hiirenhännältä. Lyhyenä on helpompi laittaa ja pestä, eikä roiku tiellä :D
Minulle on edullisinta pitää korvien alapuolelle tulevaa polkkatukkaa, niin että kaulaa näkyy, sekä v-aukkoisia vaatteita - ei koskaan poolokaulusta, venekaulusta, eikä kovin pitkiä riippuvia kaulakoruja.
On ollut pitkät hiukset, ja valokuvista näkyy varsin hyvin ettei se ole minulle eduksi.
Mulla lyhyeen tukkaan ei kuulu kynittyä niskaa ja marimekkopaitaa kokoa 44.
että enimmäkseen pitkä tukka ei ainakaan nuorenna. Uskokaa tai älkää, niin aika moni " ikäihminen" nuortuisi, kun leikkaisi vähän lyhyemmän tukan. Kasvoilla kun on taipumus valahtaa vähän alaspäin. Eikä lyhyt tukka tarkoita mitään kananperseeksi kynittyä...
ja olen KOHTA 40 -vuotias.. Ei vaan näytän mummolta pitkissä hiuksissa (minulla oli ne, selkään asti ulottuvat n. 20 vuoden ajan)
Mulla on suomalaiset ohuet hiukset, eikä pitkä tukka ole kovin kiva. Lyhyt tukka on osa minua. Mieskin tykkää.
Lisäksi mielestäni lyhyt kaula. Ja vielä koska mieheni pitää lyhyestä tukastani.
En ymmärrä niitä joilla on pitkä tukka vain kun PITÄÄ olla pitkä tukka vaikka olisi kuinka kuivat latvat! Näen päivittäin ihmisiä joilta pitäisi pätkäistä 10-20 senttiä hiuksista pois että näyttäisi edes terveiltä!
vuosien takaa (teinivuosilta) löytyy kuvia joissa olen pitkätukkainen, ihan kamala riippalettihiirenhäntä. Saan paljon kehuja lyhyiden hiusten sopivuudesta kasvoihini ja yleiseen, naisellisen tyttömäiseen olemukseeni.
Mielummin lyhyt (melkein siili) ja edes jotenkin tuuhea kuin sellainen harva hapsutus.
hiukseni ovat todella ohuet ja pitkinä aivan hiirenhäntä : )