Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka oikeasti pihtaa?

Vierailija
11.11.2008 |

Täällä keskusteluissa puhutaan lähinnä naisten pihtaamisesta, mutta myös miesten. Mitä sillä oikein tarkoitetaan? Siis sitä, ettei tule seksiä tietenkin, mutta milloin se, ettei tee seksiä mieli muuttuu pihtaamiseksi? Onko seksistä kieltäytyminen aina pihtaamista? On päiviä, jolloin en jaksa suostua seksiin, mutta en silloin mielestäni mitenkään pihtaa... Ja jos haluttaisi, niin ei tulisi mieleeni kiristää jotain muuta tekoa seksillä, siis esim. (karrikoidusti) jos vaihdat talvirenkaat saat seksiä. Mut tekeekö ihmiset sellasta, vai onko se pelkkä klisee (niinkuin luulen)?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei sitten millään mene perille että EI KERTAKAIKKIAAN HUVITA!!! ja se ei mistään kiristämisestä tai vallasta ole kiinni. EIkai kukaan nyt niin tollo oo että kieltäytyis kiusallaan vaikka itsekin haluaisi?

Ja siitä että jatkuvasti suostuu toisen mieliksi niin ei, ei läheskään aina syty mukaan vaikka joku niin väittää - mutta usein tulee kyllä sellainen olo että tekee mieli vetää sitä nylkyttäjää kuonoon!

Te jotka saatte kiksejä ja elämäniloa puhtaan fyysisestä sekstailusta ja orkuista niin kiva teille, mut voisko millään ymmärtää ettei kaikki oo samanlaisia? minulle kiitos hyvää ruokaa mieluummin kuin "hyvää" (siis oikeasti, täkäläisillä kriteereillä) seksiä sen saman vanhan parin kanssa.

Vierailija
22/32 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä (21) mä ajoin takaa. Ihme, ettei muut näytä tajuavan ollenkaan tätä puolta.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka rakastelee ihan hyvin, mutta KUN EI KERTALAIKKIAAN ENÄÄ KIINNOSTA SITÄ SAMAA PASKAA MITÄ ON OLLUT JO 10 VUOTTA VAAN ISOMUNAISEMPAA, KOMEAMPAA, TAITAVAMPAA, KESTÄVÄMPÄÄ JA HUOMIOONOTTAVAMPAA MIESTÄ.

Se ei sitten millään mene perille että EI KERTAKAIKKIAAN HUVITA!!! ja se ei mistään kiristämisestä tai vallasta ole kiinni.

Vierailija
24/32 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä edellisestä en sitten enää tiedä mitä tää on...

Vierailija
25/32 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka rakastelee ihan hyvin, mutta KUN EI KERTALAIKKIAAN ENÄÄ KIINNOSTA SITÄ SAMAA PASKAA MITÄ ON OLLUT JO 10 VUOTTA VAAN ISOMUNAISEMPAA, KOMEAMPAA, TAITAVAMPAA, KESTÄVÄMPÄÄ JA HUOMIOONOTTAVAMPAA MIESTÄ.

Se ei sitten millään mene perille että EI KERTAKAIKKIAAN HUVITA!!! ja se ei mistään kiristämisestä tai vallasta ole kiinni.

Voi kun johtuisikin tästä, mutta meillä muija kyllä pihtaa meillä ihan puhtaasta vallan tunteesta ja siitä että saa asiat varmasti oman mielensä mukaan :( Olenko kysynyt? Olen, ja vastaus on että pillua ei tule tule ellei asioita tehdä jollakin muijan haluamalla tavalla. Jos ei olisi neljää lasta niin lähtisin. Toisaalta tuleepa viihdyttyä töissä normaalia kauemmin ja nukkumaankin tulee mentyä ajoissa kun seksi jää lauantai iltaan :)

Vierailija
26/32 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai onko se pihtaamista että ei tänävuonna ole ollut minkäänlaista seksiä.

ei edes ole vetänyt käteenkään

M42

Vierailija
27/32 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis tarkoititko, että sinua ;)?? Eikös sullakin ole käsiä kaksi? Tässä pihtaamiskeskustelussa kai kyse on siitä, miksei sitä seksiä ole ollut. Jos ei haluta, jos ei oma mies enää haluta, jos ei mies ole haluttava...

Vierailija
28/32 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

...entäs jos on ollut nylkyttäjän kanssa naimisissa 15 vuotta,ilman esileikkejä tai mitään muuta kosketuksia...niin en nyt kyllä kutsuisi pihtaamiseksi sitä,ettei jaksa toimia toiselle pelkkänä reikänä.

Yrittäkääpä olla 15 vuotta ilman orgasmia (ja minuutin pikapanoilla) ja kertokaa sitten miten virkistävää ja hauskaa seksi on.

Hienoa, jos teillä on, mutta älkää yleistäkö omaa tilannettanne kaikkien elämään.

Hanki parempaa seksiseuraa hyvä ihminen. Laittaa #¤tuttamaan tällaiset marisijat, jotka antaa elämänsä vaan valua hukkaan. Herätys! Ulos! ja "lenkille"!!!

Vierailija
29/32 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tosiaan aina ole miehen seksitaidoista kiinni. Itsellä oli mies, jonka kanssa tiesi satavarmasti, että se hoitelee orgasmiin asti, jos vain antaa tilaisuuden. Silti homma menetti parissa vuodessa hohtonsa. Ei enää huvittanut, läheisyydestä tuli ahdistavaa kun tiesi, että jaa, kohta pitäisi ilmeisesti harrastaa seksiä jne. Huolimatta siitä, että mies oli sängyssä huomaavainen ja tosiaan huolehti aina myös minun tyydytyksestäni, alkoi tuntua siltä ettei halua, inhottaa kun se tulee lääppimään, ei halua enää suudella sen kanssa, ei halua näyttäytyä vähissä vaatteissa sen edessä, parempi luikkia nukkumaan kun se on vessassa ja teeskennellä nukkuvaa siihen saakka että se nukahtaa jne.

Mies tuntui kärsivän tilanteesta ja niinpä päästinkin hänet menemään. Nyt olen ollut kuukausia ilman seksiä eikä tee pätkääkään mieli. En juuri edes viitsi masturboida. Tiedä mistä tällainen johtuu, mutta seksi ei tosiaan kiinnosta yhtään. Haluaisin toki miehen läheisyyttä ja seuraa, mutta ilman seksiä. Tätä vaan on hiukan hankala toteuttaa...

Vierailija
30/32 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei sitten millään mene perille että EI KERTAKAIKKIAAN HUVITA!!! ja se ei mistään kiristämisestä tai vallasta ole kiinni. EIkai kukaan nyt niin tollo oo että kieltäytyis kiusallaan vaikka itsekin haluaisi?.

Ja sekään ei näytä millään menevän perille että KERTAKAIKKIAAN HUVITTAA!!

Aiemmin olin aivan varma siitä, että pettäminen on täysin tuomittavaa tilanteesta riippumatta. Mustavalkoinen katsomus alkaa saada jo harmaankin sävyjä. Mielestäni ei edelleenkään ole oikein pettää, mutta kyllä vuosien seksittömyys tuo siihen lieventäviä seikkoja. Jonkinlainen kompromissi on kohta tultava tai tämä nainen etsii jonkun muun.

Vierailija
31/32 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä ne todellakin usein tappavat viimeisetkin seksihalut monelta naiselta, ja siten johtaa aika moneen soppaan, kriissin, petokseen ja avioeroon.

tämän olen itse todennut kokeilemalla ja kuullut usean ystävän ja sukulaisnaisen suusta, jote faktaa on. sad but true.

ja ne pillerit ja hormonikierukat tosiaan on pannassa monella tuon takia, sellaisilla jotka oikeasti näkevät tilanteen vakavuuden ja haluavat sen korjata ja pitää halunsa ja suhteensa kunnossa

n33

. Nyt olen ollut kuukausia ilman seksiä eikä tee pätkääkään mieli. En juuri edes viitsi masturboida. Tiedä mistä tällainen johtuu, mutta seksi ei tosiaan kiinnosta yhtään. Haluaisin toki miehen läheisyyttä ja seuraa, mutta ilman seksiä. Tätä vaan on hiukan hankala toteuttaa...

Vierailija
32/32 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni monta seksuaalista vuotta hukkaan, kun muija käytti Melianea. Nyt kun käyttää hormonikierukkaa, halut ovat kovat, eli ei se kierukka kaikkia haittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan