Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ensimmäinen palkka elämäni aikana ja netto 2670e. ILMAN KOULUTUSTA =)

Vierailija
11.11.2008 |

.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut taitavat olla luonnonlahjakkuuksia myyjänä, ja saavat paljon provikkaa. Siihen ei välttämättä tarvitse pitkää koulutusta vaan paljon työtä.

Itse en ole myyjätyyppiä enkä tienaisi varmaan sillä. Mutta teen itselleni sopivaa työtä johon olen omasta halustani kouluttautunut, ja saan siitä ihan keskitason palkkaa.

Vierailija
22/27 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menit lopultakin töihin. En olisikaan enää jaksanut maksaa perheesi kuluja omissa veroissani. Nyt sinäkin tuot oman osuutesi kansantalouden kohentamiseen. Nähdään butiikeissa kun tuhlataan rahojamme!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä kuvittelet että kouluja käymätön ei esimerkiksi lue kirjoja? Ja miten niin ei mukamas kykene keskustelemaan mistään ammattimaisesti, ihmisellä voi olla tietoa vaikka mistä vaikka ei olisi päivääkään opiskellut kyseistä alaa.

sanoppa mulle yksikin hyvän yleissivistyksen omaava kouluja käymätön.

Ihan varmasti jotain siitäkin yleissivistyksestä jää puuttumaan, jos ei mistään alasta kykene keskustelemaan ammattimaisesti.

Luonnon oikkuja aina on, ja niitäjotka ovat lueskellee internettiä 10 vuotta saamatta mitään koulutusta aikaan. Kyllähän siinä tietynlainen yleissivistys kasvaa, mutta mitä sillä tekee. Sen voi kuka vain tehdä 10 vuodessa notkuen netissä ja lueskellen mitä eteen osuu, ilman minkäänlaista päämäärää ja kykyä pysyä edes samalla nettisivulla 25 minuuttia pidempään.

Minä tiedän lukuisia ihmisiä joilla on todella hyvä yleissivistys vaikka eivät ole kouluja juuri käyneetkään.

vaikka tohtorintutkinnon jälkeen käteen jää vähemmän :). Mulle se koulutus on vaan tärkeämpi :).

Peesi :)

Jotenkin kummasti pysyy paremmin mukana jutuissa, kun tietää mitä sivistysanat tarkoittaa ja osaa ilmaista itseään rakentavasti ja jäsennellysti.

Vierailija
24/27 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoppa mulle yksikin hyvän yleissivistyksen omaava kouluja käymätön.

Yleissivistyksensä on huomattavasti parempi kuin omani, ja olen sentään koulutukseltani valtiotieteen maisteri. Ihminen voi sivistää itseään ihan oman itsensä takia, ei päteäkseen oppiarvoilla...

Vierailija
25/27 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkee metsän puilta eikä juutu jauhamaan jotain merkistyksetöntä detaljia sen sijaan, että jatkaisi keskustelua pääaiheesta. Olisipa tosi kiinnostavaa kuulla mitä ap tekee ja oliko tuo yhden kuukauden vai puolen vuoden palkka. Sitä tietoa ei nyt näköjään kumminkaan heru...

T. Maisteri, humanisti, toimittaja, kielenkorjaaja, käteen 1700 e/kk (ja rakastan työtäni)

Vierailija
26/27 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekstin tarkistamista kirjoittamisen jälkeen.

Vierailija
27/27 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan