Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähettäkää minulle voimaa hyökätä tiskivuoren kimppuun. Kaikki välineet, lautaset ja mukit likaisena tiskipöydällä pinoissa

Vierailija
25.06.2024 |

Mietin jos heittäsi kaikki roskiin ja siirtyisin kertakäyttöastioihin.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiskasin eilen noin puolet ja se piristi myös tyhjentämään puhdistamaan tiskipöydän tason. Tänään voisi pestä nuo loput astiat. 

Vierailija
2/22 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaa itsellesi että kun saat ne puhtaaksi saat ostaa varalle kertiksiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimaa. Liota ja hengittele. Minä menen nyt kylpyyn

Vierailija
4/22 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesi on ihana! Se poistaa huonon energian. Upota kädet veteen ja näe astian kauneus, joku on valmistanut sen juuri sinulle. Fairy tuoksuu raikkaalle, kuplat kimmeltävät auringonvalossa. Mun virolainen äitini sanoi aina, että jos elämä tuo mukaan vaikeuksia, kannattaa alkaa tiskaamaan ja sen jälkeen vaikeudet tuntuu paljon pienemmiltä.

Vierailija
5/22 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astiat vähäksi aikaa likoamaan.

Mä pesin eilen pitkästä aikaa. Tuli liian pitkä tauko. Nyt on mukavaa kun on puhtaat astiat kaapissa. Huomenna pesen taas ettei tiskit kasaannu.

Vierailija
6/22 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leiki Auri Katariinaa, niin minä teen. Tai tee ikäänkuin jotain youtube videota. "Hei kaikille seuraajilleni, tänään näytän, miten saada keittiö nopeasti ja tehokkaasti kuntoon. Aloitamme tiskauksesta." 

Vierailija
7/22 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota puhdas pesuvati ja pistä siihen lämpimään veteen haarukat ja muut välineet likoamaan. Sitten peset ne huuhtele ja laitat vatiin seuraavat astiat... Kun tiskiallallas on tyhjähkö jatkat pesuja siinä. Pikkuhiljaa. 

Vierailija
8/22 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetän sinulle voimaa tiskivuoren selättämiseksi, jos lupaat että tästä lähtien tiskaat astiasi jokaisen aterian jälkeen. Siihen ei mene kuin pari minuuttia kerrallaan.

Vierailija
9/22 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita äänikirja kuulumaan ja tiskaa oikein rauhallisesti ja nauttien. 

Itse en tykkää imuroinnista, mutta joka toinen päivä teen sen äänikirjaa kuunnellen.

Lämpöinen tiskivesi on ihanaa. Se rauhoittaa.

Vierailija
10/22 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkossa älä ikinä mene nukkumaan ennen kun tiskipöytä on tyhjä ja puleerattu. Mieluiten pese se muki ja lautanen aina heti syönnin jälkeen. Näin kaikki järki-ihmiset eli buumerit tekee.

Vierailija
11/22 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä. 

Vierailija
12/22 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jemmaat sitten suurimman osan tiskatuista jonnekin kaapin perukoille ja jätät vain yhdet lautaset, lasin ja parit ruokailuvälineet esille. Ne on sitten helpompi tiskata käytön jälkeen, kun alkaa kaivamaan puhtaita jostakin yläkaapista.

Vierailija
13/22 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähennä aikaa vauvapalstalla, niin kummasti löytyy aikaa ja energiaa.

Vierailija
14/22 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita hyvää musaa soimaan ja ala hommiin. Ei kannata ajatella liikaa.

Vierailija
15/22 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt aloitat, niin puolen tunnin päästä on astiat pesty.

Vierailija
16/22 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane astiat likoamaan lämpimään fairyveteen. Hetken päästä ne onkin tosi helppo pesaista karhunkielellä. Siinä ei kauan nokka tuhise.

Tämän jälkeen saat hakea kaupasta kertiksiä. Saat ostaa myös hampurilaisen ja nugetteja. Ja coca-colan.

Vierailija
17/22 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää musaa soimaan täysillä, kylmä olut auki viereen ja hommiin.

Vierailija
18/22 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin tässä onkin useasti mainittu, niin kunnon liotus säästää todellakin aikaa ja hermoja. Joku voi kauhistella, mutta yönkin yli ovat mulla astiat lilluneet vedessä ja aamulla vaan huuhtelen nopeasti.

Vierailija
19/22 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita vaikkapa laittamalla astioita altaaseen ja kuumaa vettä raanasta päälle.  Jätä likoamaan.  Keitä vaikka kupponen kahvia ja rentoudu odottelemaan.  Liotus on ikäänkuin esipesu joten vaihda likainen vesi ja ryhdy tiskaamaan.  Uskon, että kaikki sujuu liottamisen jälkeen kuin leikiten.  Kun eka satsi on valmis niin jatka aloittamallasi tavalla, uusi satsi liotukseen.  😇      

Vierailija
20/22 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetän nyt sinulle ajatusaaltoja pitkin energiaa pestä vaikka naapurienkin astiat.