Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ensimmäinen palkka elämäni aikana ja netto 2670e. ILMAN KOULUTUSTA =)

Vierailija
11.11.2008 |

.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/27 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka tohtorintutkinnon jälkeen käteen jää vähemmän :). Mulle se koulutus on vaan tärkeämpi :).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka tohtorintutkinnon jälkeen käteen jää vähemmän :). Mulle se koulutus on vaan tärkeämpi :).

Peesi :)

Jotenkin kummasti pysyy paremmin mukana jutuissa, kun tietää mitä sivistysanat tarkoittaa ja osaa ilmaista itseään rakentavasti ja jäsennellysti.

Vierailija
4/27 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän lukuisia ihmisiä joilla on todella hyvä yleissivistys vaikka eivät ole kouluja juuri käyneetkään.

Jotenkin kummasti pysyy paremmin mukana jutuissa, kun tietää mitä sivistysanat tarkoittaa ja osaa ilmaista itseään rakentavasti ja jäsennellysti.

Vierailija
5/27 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu sinun kannaltasi!

Vierailija
6/27 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan, ettet ole tänä vuonna tienannut muutenkaan... Hyvä palkka silti ensimmäiseksi.

Vierailija
7/27 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoppa mulle yksikin hyvän yleissivistyksen omaava kouluja käymätön.

Ihan varmasti jotain siitäkin yleissivistyksestä jää puuttumaan, jos ei mistään alasta kykene keskustelemaan ammattimaisesti.

Luonnon oikkuja aina on, ja niitäjotka ovat lueskellee internettiä 10 vuotta saamatta mitään koulutusta aikaan. Kyllähän siinä tietynlainen yleissivistys kasvaa, mutta mitä sillä tekee. Sen voi kuka vain tehdä 10 vuodessa notkuen netissä ja lueskellen mitä eteen osuu, ilman minkäänlaista päämäärää ja kykyä pysyä edes samalla nettisivulla 25 minuuttia pidempään.

Minä tiedän lukuisia ihmisiä joilla on todella hyvä yleissivistys vaikka eivät ole kouluja juuri käyneetkään.

Vierailija
8/27 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"luonnon oikkuja" ja "internettiä".

Vierailija
9/27 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkää päivää ja pelkkiä iltoja ja viikonloppuja.

Vierailija
10/27 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen erään joka myös ihan ilman koulutusta tienaa samoja summia.

Tosin työ on kyllä aika kauheeta, nimittäin puhelin kourassa tunnista toiseen, päivästä toiseen. Ei mitään herkkuhommaa siis, mutta rahaa tulee ihme kyllä, pelkkä peruskoulu käytynä hänellä.

Vierailija
11/27 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoppa mulle yksikin hyvän yleissivistyksen omaava kouluja käymätön

Ja sanopa olisi pitänyt olla isolla myös.

T: Akateeminen, joka ei hetkeäkään kuvittele olevansa sen takia jotenkin muiden yläpuolella tai edes sivistyneempi. Tiedän paljon omasta alastani, mutten paljoakaan muista.

Vierailija
12/27 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tosin oli markka-aika, enkä edes muista tarkkaan miten suuri palkka oli, mutta varmaan jotain samaa luokkaa.

Olin bussiemäntänä. Päivät oli pitkiä (pitkän matkan bussit, viisi tuntia suuntaansa, päivä venähti usein yli 12-tuntiseksi) ja paljon ilta-, yö- ja pyhälisiä. Oli lisäksi ihan kivaa työtä :-)

Ei sitä kyllä vuositolkulla silti jaksaisi tehdä, ja yhteensovittaminen perhe-elämän kanssa olisi kyllä aika hankalaa. Mutta aikansa kutakin.

Vierailija
13/27 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten ihan semmottossii venkoilui noista oikein kirjotuksista kun tykkäätte.

Kyllä muaki ihmetyttää noi kirjotusvirheet, mut mä kirjotan nii paljon että en viitti käyttää aikaani sellasten virheiden korjaamiseen, mistä normaaliolla aivokapasiteetilla ja vähemmälläkin koulutuksella varustettu kaveri selviää.

Tarkoitus on osallistua keskusteluun, eikä viilata lauseita. On tullut joskus oikeinkin kirjoitettua ihan tarkoituksella, mutta täällä sen ei pitäisi ketään kiinnostaa.

Yleensä turha kommentointi tarkoittaa, että ei juuri muusta asiasta tiedäkään, kun kokee pienet kirjoitusvirheet maailamn suurimmaksi synniksi ja ylipäätään kommentointia tarvitsevaksi.

Tuo turhanaikainen kommentointi on raivostuttavaa.

Vierailija
14/27 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittamisjuttu ei ole ns. "sivistymättömyysvirhe", vaan pikemminkin huolimatonta kirjoittamista, joka on ihan ok netissä.

"Sanoppa" -muoto kuitenkin kertoo, että kirjoittaja ei mahdollisesti ole edes tietoinen siitä, että tässä kohtaa kirjoitusasu ja ääntäminen eroaa toisistaan.

sanoppa mulle yksikin hyvän yleissivistyksen omaava kouluja käymätön

Ja sanopa olisi pitänyt olla isolla myös.

T: Akateeminen, joka ei hetkeäkään kuvittele olevansa sen takia jotenkin muiden yläpuolella tai edes sivistyneempi. Tiedän paljon omasta alastani, mutten paljoakaan muista.

Vierailija
15/27 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomioon. Tuskinpa siinäkään mitään järkeä on. Eli tiedoksesi, jos kirjoittaa surkeasti, montaa ei ko. mielipide kiinnosta.

Vierailija
16/27 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kirjoitit tuossa aiemmin näin:

Tämän sanottuaan olisi toki hyvksyttävää, jos voisi edes itse lunastaa vaatimuksensa. Sinä et kuulosta kovin jäsennellyltä, et sivistyneeltä, etkä rakentavalta.

Vierailija
17/27 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä kirjoitusvirhe. En tosiaan viitsi lukemaani tarkistaa, ellei sitten ole itselle erityisen tärkeä aihe. Tällaisennn pikakommentoiniin ón ihan turha tarkastella kirjoitusvirheitä.

Että jaksattekin vatvoa näitä.

T: Sanoppa

Vierailija
18/27 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"sivistymättömyyttä".

Vierailija
19/27 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

revi siitä sitten huumoria. Nyt ainakin kaikki teitävät että säkin tiedät sen.

Vierailija
20/27 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain myyt siis ja luulen myös että puhelimella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän