Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Kauneimmat" vauvamasut:

Vierailija
11.11.2008 |

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1228060

Mutta se sisin on tärkein, eikö niin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei samantien rakastaisi "hirveää" mahaansa, kun ei sille kuitenkaan mitään voi?

Elämää tämä vaan on. Toivottavasti miehesi osaa suhtautua kauniisti masuusi. Se on kuin tatuointi, kertoo eletystä elämästä.

Vierailija
2/6 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 22, maha repesi raskauden aikana ja kiitos kudostyyppini, ei koskaan palautunut. "Mahani" on siis rantapallo, josta ilmat on päästetty pihalle ja suurinosa nahkasta on täynnä jopa 1cm leveitä raskausarpia. Lääkäri sanoi että roikkuminen voidaan korjata leikkauksella, arpia on liikaa että niille voisi tehdä yhtään mitään :(.

Hekoheko vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joo, sisin on tärkein.

Vierailija
4/6 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hekoheko vaan.

Enhän mä mitään hekotellutkaan! Taidat olla vähän herkkä asian suhteen vai...? -Ap.

Vierailija
5/6 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla ketjussa on yksi nainen, jonka vatsa on aivan revennyt (se "sukkula"), muistuttaa omaani paitsi että minulle tuli arpia vielä vaakatasossakin...kiva kun ei mihinkään uskalla mennä; uimahallissa tuijottavat tai sanovat suoraan että onpa kamala maha, kuntosalilla sama juttu. "On se kauheaa että noin nuori ihminen--" NO NIINPÄ!!!!!! IHANKUIN EN ITSE SITÄ TAJUAISI MITEN PERSEESTÄ TÄMÄ ON!!!!

Av:llakin on vähän väliä ketjuja joissa haukutaan raskausarpisia naisia. :(

Vierailija
6/6 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämää tämä vaan on. Toivottavasti miehesi osaa suhtautua kauniisti masuusi. Se on kuin tatuointi, kertoo eletystä elämästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi