Miten pääsee väärästä ihastumisesta eroon
Kommentit (7)
Mul on menny 3 vuotta ja vielä tykkään, mutta pystyn jo olemaan tekemisissä hyvin.
Mul autto suuresti kun kerroin miehelleni näistä tunteista. Ei tullu kriisiä ja miehestä oli paljon apua.
Joudun tapaamaan tätä kyseistä henkilöä useita kertoja päivässä ja tekemään paljon yhteistyötä. Haluaisin, että voisimme olla normaalisti vielä tekemisissä ja nuo väärät tunteet lähtisivät väliltämme. Kävi niin, että tää kyseinen henkilö ihastui muhun ensin ja tartutti sitten tunteen minuunkin. Jos siis joudun pakosti tapaamaan päivittäin, miten toimia, että välimme " normalisoituisivat" ? Pahinta on, että hänen ihastumisensa imartelee minua, sillä avioliittoni on ollut tosi vaikea. Silti haluaisin, että voisin olla tän tyypin kanssa normaalisti ilman vääriä tunteita. Kiitos muuten neuvoistanne!
Se on se imarrelluksi tuleminen, mikä saa tuntemaan noin. Se on täysin normaalia ja puhtaasti biologiaa.
Minä tekisin niin, että pysyisin jutteluissa työasioissa. Jos hän vihjailee yms, niin kysyisin miksi hän tuollaisia puhuu ja tekisin selväksi, että olen varattu enkä halua alkaa työtoveruutta kummempaan suhteeseen.
on vääriä? Ihan oikeiltahan ne vaikuttavat.
jota tapaan usein työn takia. Siis ihastuin häneen ja hänkin alkoi viihtyä seurassani, en tiedä oliko ihastunut. Ei puhuttu tästä keskenään, mutta oli flirttiä, silmäpeliä, hakeuduttiin vierekkäin tilaisuuksissa... sitten päätin että peli saa loppua, mulla on perhe ja mies ja hänellä avovaimo. Niinpä aloin pitää huolen, että seurassamme oli aina joku kolmaskin tavatessamme ja pakotin itseni puhumaan vain työasiaa, mahdollisimman tylsiä juttuja, jos olin kahden hänen kanssaan. En myöskään pukeutunut turhan vetävästi yms. Vapaa-ajalla jos hän otti yhteyttä, vastasin ystävällisesti kuten ennenkin mutta en tarttunut vihjeisiin kaljoille menosta tms. Siitä se laimeni hiljalleen, edelleen ollaan tekemisissä mutta ihan kavereina vaan ja hänen suhteensa avovaimoon on edennyt hääsuunnitelmiin:)
Näillä neuvoilla pääsin itse yli väärän ihastuksen, joka kesti lähes 7 vuotta. Jippii! Tsemiä sulle.