Lue keskustelun säännöt.
Onko 38 000€ kohtuullinen vuosiansio?
Kommentit (4)
se on yli suomalaisten keskiansion.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Miehen palkaksi mielestäni vähän, naisena kai pitäisi jaksaa iloita näistäkin tuloista.
Tosin meillä molemmat tienaa enemmän, omani on n. 45.000 ja miehen pari tonnia vähemmän, työskennellään asiantuntija tehtävissä. Eikä kuitenkaan kumpikaan omilla aloillamme saada vielä mitään huippupalkkoja.
N. 3000 e/kk.
Tosin täällä AV-porukoissa ihan köyhälistöä, kaikkien miehet ansaitsee vähintään satatonnia ja itsekin yli 70 :)