Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menkat myöhässä 3 päivää ja kaksi " roskishaamua" testattu.

Vierailija
18.12.2007 |

Yleensä kierto säännöllinen 29 päivää. Raskaustesti näytti tämä aamuna negaa joka päivän aikana muuttunut haaleaksi plussaksi Näin myös eilen (clearblue). Tiedän kyllä ettei pitäis mennä kurkkimaan sinne roskikseen enää, eikä ne haamut ole oikeita plussia... kait. Alaselkää ja vatsaa jomottanut jo 4 päivää, samoin särkenyt päätä.

Vauvaa ei olla oikeastaan yritetty vaan keskeytetyllä ollaan menty.

Mutta onkohan kellään jakaa kokemuksia minun kanssa?



Kiitos

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat alkoivat aamulla! Olipas kuitenkin helpotus...

Vierailija
2/6 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä tehdä niitä raskaustestejä heti kun menkat myöhässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vaan haluaa vastauksen piakkoin.. sorry siitä!



ap

Vierailija
4/6 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja molemmilla kerroilla haalea plussaviiva tullut vasta parin tunnin päästä.. noh.. ei kai auta muuta kuin odottaa.



ap

Vierailija
5/6 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylihuomenna, jos maltat odottaa ;)

Vierailija
6/6 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, meinasin nyt venata jouluun. Jos aattoon mennessä ei menkkoja kuulu niin teen testin silloin.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi