Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin kuulla Auvisen vanhempien puhuvan poikansa teosta jossain A-studiossa tai vastaavassa asiaohjelmassa.

Vierailija
27.12.2007 |

Tai olisipa sellainen ohjelma johon voisi lähettää kysymyksiä Auvisen vanhemmille ja he sitten vastaisivat.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään ole ketään edes hakannut.

Vierailija
22/26 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Tai olisipa sellainen ohjelma johon voisi lähettää kysymyksiä Auvisen vanhemmille ja he sitten vastaisivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


poliisilta joka työskentelee Jokelassa, joten tuskin on huhua ollenkaan terveisin numero 11

Vierailija
24/26 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän oli olevinaan yli-ihminen ja toteuttavinaan luonnonvalintaa. Jos oli joku syy pitää näitä uhreja epäkelpoina ihmisinä hänen ihanneyhteiskuntaansa. Sitten oli rehtori ja koulun terkkari, jotka olivat saattaneet yrittää puuttua hänen tekemisiinsä ja ohjata hoitoon.

Vierailija
25/26 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

> Jokelassa ei ole poliisiasemaa! Kiinni jäit provostasi!

Vierailija
26/26 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi pitää paikkaansa, sillä äidin nimi oli kuolinilmoituksessa vähän aikaa sitten surijoiden joukossa, vaikka täällä on viikkotolkulla ennen sitä väitetty äidin olevan kuollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä