Haluaisin kuulla Auvisen vanhempien puhuvan poikansa teosta jossain A-studiossa tai vastaavassa asiaohjelmassa.
Tai olisipa sellainen ohjelma johon voisi lähettää kysymyksiä Auvisen vanhemmille ja he sitten vastaisivat.
Kommentit (26)
Vierailija:
Tai olisipa sellainen ohjelma johon voisi lähettää kysymyksiä Auvisen vanhemmille ja he sitten vastaisivat.
Vierailija:
poliisilta joka työskentelee Jokelassa, joten tuskin on huhua ollenkaan terveisin numero 11
Sehän oli olevinaan yli-ihminen ja toteuttavinaan luonnonvalintaa. Jos oli joku syy pitää näitä uhreja epäkelpoina ihmisinä hänen ihanneyhteiskuntaansa. Sitten oli rehtori ja koulun terkkari, jotka olivat saattaneet yrittää puuttua hänen tekemisiinsä ja ohjata hoitoon.
> Jokelassa ei ole poliisiasemaa! Kiinni jäit provostasi!
Ei voi pitää paikkaansa, sillä äidin nimi oli kuolinilmoituksessa vähän aikaa sitten surijoiden joukossa, vaikka täällä on viikkotolkulla ennen sitä väitetty äidin olevan kuollut.
En itsekään ole ketään edes hakannut.