onko täällä nyt niitä köyhiä?
minulla oli 4 kpl pojan talvikenkiä ylimääräsenä myynnissä, kolmet kengät on 22 ja yhdet 23 kokoa. voisin myydä vaikka 40e kaikki pois.
kahdet on kuomat joissa sivuissa tarrat, yhdet dinskon talvikengät ja yhdet jotku mactexit.
kengät on pääkaupunkiseudulla
Kommentit (14)
AIVAN SIKAHINTA joistain käytetyistä kengistä. Siis kympin pari. KYMPPI JOSTAIN VANHOISTA KUOMISTA. Siis oletko ap Porvoosta?
kun ei ole rahaa ostaa edes lapsille lahjoja..ja jo pelkästään yhdet kuomat maksaa 30e dinskon kengät on hyvässä kunnossa kun ei ne kulu 1-2 vuotiaalla viellä ja ne makso jo 40e ainaki, en muista tarkkaan,
eli ainakin satasen arvosta tossa on kengiä..
tarkoitatko että 40e/ kenkäpari kaikki pois vai että yhteensä 40e kaikista noista kengistä? Kova hinta kummassakin vaihtoehdossa. Kuomat maksavat uutena kaupassa himpun vaille 30e. Kirppikseltä sellaisia saa 1-10eurolla kunnosta riippuen.
Kukaan köyhä ei osta lapselleen neljiä talvikenkiä samaa kokoa..
oli ne vaikka 100 egee kaupassa, käytetty on aina käytetty.
ja kuka tarvii kolmet nro 22 kengät ja vielä jotkut kuomat
Vierailija:
minulla oli 4 kpl pojan talvikenkiä
Oli? Ei ole enää?
4 KAPPALETTA kenkiä.. joista kolme on kokoa 22 ja yksi kokoa 23..
Huh..
Ja hintapyynti päätähuimaava, etenkin Kuomista. Oletko tosiaan pitänyt yhdellä lapsella yhtenä talvena NELJIÄ eri kenkiä ja uutena ostanut kaikki? :!!!
itse olen myös köyhä mutta nyt panostin ja ostin tänä vuonna pojalleni viking coretexit...vähennän sit jostain muusta..
ap
3 euroa. Ja Dinskon kengät ovat halpiskamaa. Ehkä jostain hyväkuntoisista Eccoista tms... voisin maksaa 10 euroa. Sitä paitsi käytettyjen kenkien käyttämistä ei suositella - ei hyvä jaloille.
ne makso 5 euroa, huutonetistä ostin goretex elefantenit, jossa oli vielä hintalappu kiinni 7 eurolla
Taidat olla ap itse köyhä, kun tuollaisia hintoja pyydät käytetyistä kengistä! Kukaan järkevä ihminen ei suostu maksamaan tuollaisia hintoja valmiiksi tallatuista kengistä, huh huh
ja kuomat on tietenki käytetyt joten sisä karva ei ole enään uudenveroinen