Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ajatte alapäänne paljaaksi?Tykkääkö miehesi siitä vai oma valintako?

Vierailija
26.12.2007 |

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no tietenkin kun minä en itse sitä värkkiäni koskaan katsele, niin kai se karvallisenakin menisi siinä missä karvattomana, mutta tunnen itseni vain kauniimmaksi & haluttavammaksi puoliposliinina (täysposliini on minusta kornin näköinen aikuisella naisella). Suuseksi on miehelle mukavampaa ja onhan se hygienisempaa (siis jo se, kuinka nopeasti äläpää tuoksahtaa alapäältä kun on karvainen verrattuna siihen kuin ei ole... Vrt. kainalon karvat, sehän on sama juttu myös niiden kanssa.

Vierailija
22/28 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin kätevä, hygieeninen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen laiska ajelemaan. Minä puolestani pitäisin hieman hoikemmasta miehestä, joka taas on laiska laihduttamaan. Niinpä olenkin tarjonnut porkkanana sitä, että kun pudottaa painoaan muutaman kilon, menen brasialaiseen. Toistaiseksi olen saanut pehkoni pitää...

Vierailija
24/28 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelen joka päivä ettei se pistele.

Vierailija
25/28 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän mieheni pitävän posliinista mutta siis sillä tavalla, että yläpuolella saa olla pieni tupsu. Näin olen sitten alapääni pitänytkin ja onhan se hygieeninen. Vahalla hoidan asian niin ei tule sitä karmeaa sänkeä.

Vierailija
26/28 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vaan kerran mielijohteesta ajelin ne kaikki karvat pois ollessani 33v. Sen jälkeen en niitä karvoja ole enää kaivannut. Nyt odottelen meitin kolmosta, ja mies auttaa karvojen poistossa.

Vierailija
27/28 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväni ei ole kommentoinut. Itse tykkään, kun ei ole kauhea rämeikkö alapäässä.

Vierailija
28/28 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaihe vaan on niin kamala kun karvat kasvaa takaisin, kutittaa ja pistelee.

Itse pidän kyllä että saa olla karvoja, tulee alaston olo ilman :)