Rakastajani saapui luokseni jouluaattona
oman perheensä ja vaimonsa luota. Uskon, että ensi jouluna olemme virallisesti yhdessä =)
Kommentit (23)
Ei muuten kannata liikaa toiveita herätellä. Tuollaiset miehet kyllä sanoo rakastavansa ja jättävänsä perheen mutta harvoin niin käy. Voi myös olla ettet suinkaan ole ainoa jonka kanssa hän vaimoaan pettää.
Vaimo ei tiedä minusta. Edessä olisi tietoon saattaminen... ap
Meillä ensi jouluna myös yhteinen lapsi =)
Sinä et ap tiedä mihin lusikkasi työnnän. Säälin tässä asiassa nimenomaan sinua. Voi sinua, jos vielä raskaanakin jo olet. Voi sinua. Tulee olemaan rankkaa ja vaikeaa.
Mutta ehkä tämä oli vaan trolli. Trolli jonka on tehnyt nainen joka on kateellinen ja katkera naisille joilla on onnellinen perhe.
Vierailija:
Ei tämä ole helppoa ollut. ap
Katkera en ole kenellekkään. Toki toivon, että minullakin joskus on se onnellinen perhe. Ja jos ei niin enköhän ole onnellinen jokatapauksessa (tulevan lapsen kanssa).
ap
ierailija:
Sinä et ap tiedä mihin lusikkasi työnnän. Säälin tässä asiassa nimenomaan sinua. Voi sinua, jos vielä raskaanakin jo olet. Voi sinua. Tulee olemaan rankkaa ja vaikeaa.Mutta ehkä tämä oli vaan trolli. Trolli jonka on tehnyt nainen joka on kateellinen ja katkera naisille joilla on onnellinen perhe.
Kuka oikeasti normaali ihminen rupeaa vääntämään lasta varatulle, joka ei ole edes omaa eroaan ja eroprosessiaan käynyt läpi?
Siinä tulee yllätyksiä ja saat vaan vihasen vaimon niskaas
Miten olet voinut suostua tuollaiseen.
Jo vauva-aika yksinään on rankkaa. Sitten vielä erohässäkät siihen päälle. Ja sano mun sanoneen, voi olla ettei sitä eroa sittenkään tule. Mies ehkä jahkaa vielä eikä oikeasti tiedä mihin päätyy lopulta.
No. Et voi enää mitään sille mitä on tullut tehtyä. Rankkaa tulee olemaan se on varma. Ei kannata olla ihan noin luottavainen tässä vaiheessa kuitenkaan. Pettymys on helpompi kestää jos on vähän jo varautunut siihen.
Millainen mies tekee lapsen toiselle naiselle ollessaan vielä naimisissa? Onko hän sellainen perheen isän malli jonka lapsellesi tahdot? Voitko luottaa mieheen jonka tiedät noin kovin pettäneen vaimoaan?
Tsemppiä! Sitä tarvitset...
Rehellinen ja rehti mies olisi jättänyt vaimonsa jo ennen kuin alkoi sinun kanssasi pettämään ja etenkin jo ennen kuin alkoi vauvaa kanssasi tekemään! Hyvänen aika!
Kyllä se niin on että tässä on taas mies joka tykkää kun voi ottaa kahdesta paikasta parhaat palat irti.
Tiedän kuitenkin sisimmissäni, että kaikki kääntyy vielä hyvin. ap
tosiaan se ero olisi hyvä olla jo takana kun lasta aletaan punkeamaan. ja mielellään tarvisi asuakin yhdessä ennen sitä lasta.
Meni vähän ohi, yrititkö ärsyttää vai surkutella omaa kohtaloasi? Kaikkea hyvää sinulle kuitenkin.
Taas nainen tuomittiin. Mieshän tuossa on täysi kusipää. Tsemppiä sulle ap, tulet tarvitsemaan sitä vielä paljon tuollaisen miehen kanssa :(
mies olisi jättämässä perheensä tavattuaan vihdoin sen jonka kanssa haluaa vanheta? Mä olen perheellinen nainen joka on jättämässä miehensä toisen miehen takia.
Kyllä se melko mahdotonta on. Mieshän voi tässä vaiheessa kuvitella että on niin mutta kun se uusi vaimokin väsyy, tulee kiukkuiseksi ja alkaa vaatia mieheltä esim osallistumista kotiasioihin niin sitten taas etsitään uusi nainen.
Mut mä en käsitä, miksi se lapsi on pitäny laittaa alulle ennen kuin on edes lähdetty edellisen luota?! Luulisi miehen ajattelevan jo olemassa olevia lapsiaankin tuossa asiassa. Nehän menee ihan sekaisin.
Kun haukutaan puolin ja toisin. Itse kyllä ensimmäiseksi miettisin että miksi minä muka olisin niin paljon erikoisempi että mies ei tekisi muutaman vuoden kuluttua samaa temppua minulle, toisin sanoen vaihtaa uuteen vuosikertaan.
Tosin AP ei kerro taustoja, onko lapsia ennestään ja minkä ikäisiä ja kauanko ovat salasuhteilleet.
On kyllä hurjan kuuloista, tietäen faktat että tänä päivänä menee moni normaalin kaavan kauttakin rakennettu parisuhde rikki vauvan tulon myötä.
Ei jää kyllä yhtään aikaa olla parisuhteessa ja vain nauttia toisesta kun on heti maha pystyssä ja hormonit kehissä.
Hulluja on monenlaisia.
TSEMPPIÄ!
Mutta pian sillä on sitten taas uusi. EI tuollaiset miehet kauaa katsele yhtä naista.