Rakastajani saapui luokseni jouluaattona
oman perheensä ja vaimonsa luota. Uskon, että ensi jouluna olemme virallisesti yhdessä =)
Kommentit (23)
Taitaa olla n.99% näistä sellaisia ohimeneviä höyrähdyksiä. Surkeeta vain, kun siitä höyrähdyksestä herää. Sääli kaikkia osapuolia. Onnea ei voi rakentaa valheelle. Jos on oikea " rakkaus" kyseessä, niin pettämistä ei ole. Silloin ollaan erossa, kunnes ero entisestä on selvä ja rakennetaan se uusi suhde avoimesti, puhtaalle pöydälle.
Vierailija:
mies olisi jättämässä perheensä tavattuaan vihdoin sen jonka kanssa haluaa vanheta? Mä olen perheellinen nainen joka on jättämässä miehensä toisen miehen takia.
En uskaltaisi ryhtyä moiseen, kun jo on tiedossa millaiseen kelkkaan on lähdössä. Lisäksi mukana tulossa vanha roikka, jonne vieläm tilanteet selvittämättä. Tietysti, jos on pitkään ollut yksin ja tämä on ainut mahdollisuus niin kai sitä saattaa hädissään tarttua mihin oljenkorteen tahansa.
Ystäväni mies jätti ystäväni, kun vauva oli 5 kk. Oli ollut jo 4 kk suhde toiseen, joka tuli raskaaksi :( Joulun vietti uuden naisen kanssa. Mä miettisin kyllä, että millainen mies ei halua viettää joulua lapsensa kanssa.. (Miettisin myös, jos olisin ap.)