Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko lapsesi koskaan yllättänyt sinua ja miestäsi harrastamassa seksiä? Yllätitkö itse koskaan vanhempasi?

Vierailija
26.12.2007 |

Kiusallinen asia mutta saattaahan niin käydä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole koskaan yllättänyt omia vanhempiakaan

Vierailija
2/3 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin lomamatkalla ja nukuttiin kaikki samassa suuressa sängyssä. Poika nukkui ihan toisessa päässä ja minä ja mies sekstailtiin toisessa päässä. Riski. Olen katunut tätä kovasti myöhemmin. Ei pyydetty lisäsänkyä pojalle koska tätä pelottaa öisin vieraissa paikoissa ja tahtoo nukkua välissä. Siirrettiin sentään poika toiseen päähän sänkyä ennen kuin aloitettiin. Ei edes huomattu että olisi herännyt, yritettiin olla hiljaa, mutta aamulla kysyi että mitä yöllä oikein tapahtui :( Häntä kuulemma pelotti ja sänky heilui...

Tosi ikävä tapaus. Tästä lähtien ei koskaan enää seksiä niin lähellä nukkuvaa lasta!

Itse olen yllättänyt vanhempani parikin kertaa. Yhden kerran tulin ulkoa sisälle ja vanhemmat oli sohvalla hommissa. Yhden kerran menin yöllä väliin ja näin. Ei tullut traumoja mutta vähän ällötti. Ja teininä kun tajusin mistä silloin oli kyse, ällötti taas lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuu pinniksessä meidän sängyn vieressä ja ihan sängyssä rakastelemme mieheni kanssa.