Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkähän takia joillakin naisilla on pakonomaisen tuntuinen tarve puhua pahaa muista ihmisistä?

Vierailija
10.12.2007 |

Ja työssähän näitä ainakin näkee. Mua alkaa ällöttää saman tien sellaiset, jotka niin tekevät, ja monesti eivät taida edes tajuta, että mitä se heistä itsestään oikein kertookaan...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pa tosi hyvää pullaa leiponut

Vierailija
2/9 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


pa tosi hyvää pullaa leiponut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kohteliasta

Vierailija
4/9 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos olen jonkun vanhuksen luona kahvilla, ja syön kuivunutta pullaa;En todellakaan mene siitä huomauttamaan, ja kyllä-osaan jopa päästää valkosen valheen jos vanhus kysyy, onko pulla hyvää

Vierailija
5/9 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-oma paha olo

-huono itsetunto, oman itsen vertaaminen liikaa muihin. Oman itsen jalustalle nostaminen muihin verrattuna tuo henkilölle parempaa oloa. Tällainen ihminen on usein itse masentumisaltis.

-koulukiusaaminen (opittu tapa haukkua muita selän takana)

Vierailija
6/9 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se on vamppi vaan väkisin keksitään että kylläpä hän pukeutuu aina kauniisti vaikka näyttää horolta oikeasti siis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on suorastaan terapeuttista jutella asiasta toisen kaverin kanssa, joka tuntee ja tietää tämän kenestä siis tavallaan pahaa puhutaan. Semmoista tyhjänpäivästä p---n puhumista en siedä.

Vierailija
8/9 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä sua estää sanomasta suoraan ko henkilölle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty sanomaan, koska tiedän että sitten tämä ihminen loukkaantuu ja minä taas en voi elää sen asian kanssa. Aika nössöä, tiedetään, mutta minkäs luonteelle teet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä