Lue keskustelun säännöt.
Nolostuisitko,jos kaikki yht´äkkiä näkiskin kuinka monta kertaa olet avannut
25.12.2007 |
itse aloittamasi ketjun tai montako vastausta olet itse siihen laittanut?
Kommentit (3)
itse olen vastannut ekat 10 vastausta..
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sen jälkeen keskustelua on sitten riittänyt ja minä tietenkin vastaillut mukana.
En ole ikinä ajatellutkaan, että ihmiset täällä tekisivät noin.