Itkuherkkyys: mistä älyttömästä olette itkeneet?
Itkeskelin juuri äsken, kun kuuntelin Jari sillanpään laulamaa joululaulua. Huvittavaa, kun nää hormoonit saa märisemään. Perjantaina itkin lasten kanssa leffassa, kun katsottiin Joulutarinaa. Olin varmaan ainoa nenäliinaa kaivellut. Hävetti ihan =)
Mistäs syistä muut on itkeskelleet?
raskausviikkojakin vasta neljä ja risat =)
Kommentit (27)
Tuleehan näitä. Itkin ensin sitä, että mies ei jaksanut tulla kurkkimaan tanssisalin ovenraosta meidän tuntia. Kauhea riita ja itkuraivari siitä tuli.
Onnen kyyneleitä itkin kesken jumpan (!), kun tehtiin jotain reipasta aerobicliikettä ja muistin yhtäkkiä, kuinka ennen raskautta kävin mahtavissa aerobiceissa ja miten hyvältä tuntuikaan revitellä kunnolla... En kyl tiedä, miksi se itketti, mutta tuli vaan niin hyvä fiilis niistä liikkeistä.
Huoh ;)
Poltsi, rv. 16+2
pillitin sinkkuelämää katsoessa. Oikeesti siinä ei edes ollut mitään surullista menossa:0
Hulluin itku oli varmaan kun mies säikäytti mut sellasella hiiren näkösellä pehmolelulla. Mä säikähdin ihan sikana ja rupesin vollottamaan täyttä kurkkua. Jälkeenpäin kyllä nauratti kumpaakin:)
Pricilla ja Muru 12+
eli olimme tänä vuonna viettämässä joulua eri paikassa kuin yleensä ja aattoiltana syötiinkin puuro ja juhla-ateria vasta joulupäivänä. Sain pettymykseni nieltyä illan aikana, mutta nukkumaan mennessä parahdin itkuun, kun en saanut aattona jouluruokaa.. jota oltiin kyllä saatu jo toisessa kyläpaikassa aatonaattonakin..
Ekassa raskaudessa sain noin viikolla 6 hillittömän itkukohtauksen kun yksi vanha peili meni rikki.
Eilen illalla itkin kyllä aluksi ihan syystä. Taloudellinen tilanne aivan järkyttävä: jäädään n. 200-500¿ kuukaudessa miinukselle, jos en saa myytyä tarpeeksi. Yli puoli tuntia kun olin itkenyt itsekseni mieheni tuli ihmettelämään mikä hätänä ja sen jälkeen itkua tuli itkun perään.
Jos olette nähneet elokuvan " Jotain annettavaa" niin tuo itku oli aivan kuin siitä elokuvasta(!) Itseänikin alkoi jo naurattamaan koko itku, mutta heti kun vähän rauhoituin niin jostain syövereistä itku teki taas tuloaan.
Aluksi mun mies yritti rauhoitella, että kyllä me jotenkin selvitään. Loppujen lopuksi hän kysyi, että " Pikkuinen?" Tarkoitti siis sitä, että nyt taitaa tämä toinen raskaus vähän tehdä tepposia :-)
Viimeksi Puolukanvarvun viestistä. Siis mä ihan näin sen kärsivän koiran silmissäni ja voi itku - eläinten kärsimystä ei kestäis ollenkaan.
Mut hauskin oli ihan muutama viikko sitten kun ajoin autolla kotiin ja radiosta tuli pätkä Helsingin olympialaisista, selostaja kertoo kuinka koko stadion villiintyy kun taululle tulee teksti joka kertoo että Paavo Nurmi tuo soihdun, miten Nurmi tulee stadionille ja kiertää soihdun kanssa ja kansa hurraa, miten suuri hetki tämä on pienelle kansakunnalle ja hiphei. Vieläkin vähän liikuttaa :D Mutta silloin oli melkein pakko ajaa tien sivuun nyyhkimään.
Tiuhtiainen (9+1)
En vielä edes tiennyt koko raskaudesta kun olin Don Johnson Big Bandin keikalla ja alkoi lempibiisini Island girl. Tiedättekö sen? Aloin vollottamaan täyttä päätä, kun se oli niin ihana!!! Normaalistikin kyllä itken helposti, mutta en nyt sentään ihan pelkästä kauniista kappaleesta...
kummitus76
Eli minun itkukohtaus tapahtui vajaa tunti sitten, itellä jo hymyilyttää, mut miehelle viel murjotan;)
eli mulla meneillään sokeriseuranta kotona. tänään oli sit sellainen päivä et täyty yheksän kertaa itseä pistää et sen veripisaran saa sormenpäähän. Ne ensimmäiset pistot meni hyvin ja ihan itse pistin, mutta entisenä neulakammoisena aloin aristelemaan pistämistä kahella vikalla pistolla.
Mies sitten lupautu pistämään mut en aluksi uskaltanut senkään antaa.Lopulta mies pisti ja eihän se tuntunut miltään vaikka hyvin sen jo tiesinkin.
No mutta auta armias ku menin vikaa pistoa mieheltä pyytään ni se tokas kesken leffan katsomisen, ettei se jaksa enää leikkiä et antaako pistää vai ei..ja et mee keittiöön pistään...ja just ku olin hyvällä mielellä neulaa pelkäämättömänä saanu luottamuksen miehen pistotaitoihin.No eihän siinä sit muutako nuiden sanojen jälkeen purskahin itkuun mitään sanomatta ja menin vessaan mittareiden kanssa ja pistin sit sen vikan piston itkua tuhertaen yksin vessassa.EIKÄ KÄYNY YHTÄÄN KIPEÄÄ=)
voi jessus näitä hormooneja.
sase-86- ja vaavi 25+6