Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Elina Nurmi horisee jotain treffeillä käymisestä lapsensa isän kanssa IL:ssä. Eivätkö he asu yhdessä?
Kommentit (8)
Vierailija:
Mitä se sulle kuuluu, pöllö?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
jonkun oikeasta elämästä, lukemalla iltapäivälehtiä???? Heh-heh!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sitten kun asutaan yhdessä ei puhuta treffeistä vaan lähdetään yhdessä ulos syömään tms.
Mutta ei kait tuolla niin väliä ole mitä sanamuotoa käyttää :).
sillä on jos joku puhuu treffeistä??? Meilläkin voi olla miehen kanssa lounastreffit kaupungilla. Pilkunnussimista tää nyt on. .
Alue: Aihe vapaa
Mitä se sulle kuuluu, pöllö?