Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

6v yllätti yöllä seksipuuhissa! Miten puhua asiasta?

Vierailija
25.12.2007 |

Nyt olin kuin en olisi tietänytkään mistä tyttö puhui. Sanoin että näki varmaan unta. Kyseli että miks te teitte sitä yhtää juttuu kun iskä heilutti tälläin ja äiti makas. Oli katsellut jonkin aikaa ennen kuin huomattiin. Oli tulossa väliin nukkumaan...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näytti toisilleen kuinka paljon he tykkäävät toisistaan.

siis että se oli aikuisten juttu osoittaa toisilleen välittämistä..

Vierailija
2/7 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en lähtisi kieltämään asiaa, tai väittämään että tyttö kuvittelee tai et oli unta, kun hän kerta itse asian näki.

ei siitä tarvi yksityiskohtia lähteä kertomaan, sano että se on aikuisten tapa osoittaa tykkäämistä, eikä ollut tarkoitus tehdä sitä lapsen nähden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä koin saman viisivuotiaana ja vieläkin ällöttää

Vierailija
4/7 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/7 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän söi kerran liikaa suklaata ja tuli huono olo.

En tiedä antaisko jäädä tuohon uskoon. Toivon hartaasti ettei ota asiaa missään puheeksi.

ap

Vierailija
6/7 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollinen asiahan se oli! Musta sää teit jo väärin kun aloit valehteleen että lapsi näki unta eikä semmosta tapahtunut! MIKSI?

Musta on lähinnä outoa että lapsi otetaan 6- vuotiaana mukaan linnustamaan, kuin se että lapsi nyt hetken näkee kun äiti ja isä rakastelee.

Seksi on normaalia, luonnollista. Musta on vaan positiivista että lapsi näkee hetken seksiä kuin että isä vetää äitiä turpiin. Mutta älä tee seksistä mitään kummallista -äläkä nyt valehtele ettei lapsi nähnyt oikein!!!

Seksistä vaan kerrot selvästi ja lyhyesti että ymmärtää: Seksi on semmonen josta äiti ja isi molemmat tykkää ja se on aikuisien tapa helliä.

Musta sun ei kannata lähteä salaan seksiä tai tekeen siitä likasta, koska toi sun negatiivinen asenne tekee lapselle sen. Ties jos olisit itse kokenut joskus itse sen noin?

Vierailija
7/7 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kun ajatellaan että lapsesi on pian varhaisnuori niin SUN tarttee tottakai pian jutella lapsellesi pussaamisesta, rakastumisesta, seksistä ja lapsiinsekaantumisesta sun muusta ikävästä ja hyvästä.

Minua on vanhemmat valistanu aikanaan namisedistä yms. Mutta seksi hyvässä mielessä on NYT hyvä kertoa koska teillä kotona se kerran tuli esiin. Ei paljoa kerralla, mutta positiivisia juttuja pikkuhiljaa.

Toisin sanoen: kasvata tytöstä tasapainosesti ajatteleva ja tunteva joka osaa sanoa EI ja nauttii seksistä hyvän tyypin kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän