Erikoinen kysymys: Olen miettinyt antavani miehelle luvan käydä kerran maksullisissa vieraissa.
Meillä on se tilanne että minä olen mieheni ensimmäinen seksikumppani. Yhdessä olemme olleet jo yli 10 vuotta. Itselläni on aiempiakin kokemuksia. Kysyin mieheltäni vaivaako häntä se ettei ole kokeillut muiden kanssa seksiä... kertoi että on sitä välillä miettinyt ja että tavallaan se vaivaa.
Nyt ollaan mietitty jos mies kävisi kerran maksullisen kanssa kokeilemassa ja saamassa sen kaipaamansa kokemuksen siitä että on kokeillut jonkun muunkin kanssa seksiä.
Maksullisen siksi ettei tunnesiteitä pääse syntymään.
Mitä mieltä olette? Itseäni ainakin tässä vaiheessa ajatus jollain jännällä tavalla kiehtoo...
Kommentit (38)
Vierailija:
Itse pitäisin tärkeänä, että katsotaan vähän, että minkälainen maksullinen on kyseessä. Jos mennään ensimmäiseen matkaan, niin todennäköisesti mennään ihmiskaupan uhrin " omistajalle" tienaamaan rahaa. Maksullisen olisi siis syytä puhua suomea ja kertoa itse tekevänsä omiin nimiinsä rahaa. Jos valitsee jonkun venäjää puhuvan, niin kyseessä saattaa olla 1) alaikäinen 2) hommiin pakotettu 3) pahoinpidelty 4) passinsa sutenöörille menettänyt 5) poliisia peloittelun ja valehtelun takia pelkäävä ihmisraunio.Prostituutio ei ole pelkkää seksiä, vaan huomattavan paljon suurempi valinta.
Tulet joka kerta miettimään asiaa kun harrastatte miehesi kanssa seksiä.
En ymmärrä.
Mekin ollaan joskus puolin ja toisin (harvoin mutta joskus) annettu toisillemme lupa ja ollaan harrastettu parinvaihtoa mutta kun me kahdestaan harrastetaan seksiä niin silloin siinä on vain me kaksi.
Jo se, että voitte asiasta keskustella, kertoo aika paljon suhteestanne - nimenomaan positiivisesti. (Tiedän liian monta suhdetta, jossa tällaista asiaa ei voida pohtia ääneen edes hypoteettisesti kun kumppani alkaa kiljumaan mustasukkaisuuden kourissa.)
Voisin kuvitella antavani luvan miehelle samaan, jos häntä kiinnostaisi, vaikka en olekaan hänen ensimmäinen kumppaninsa. (Kysäisin asiaa ja ei kuulemma kiinnosta, ei ole mitään järkeä.)
Sopikaa pelisäännöt huolella ja ehdottomasti kondomi ehkäisyksi.
Jos miestäsi kovin häiritsee se ettei ole muita kokemuksia ja on pitkään asiaa mietiskellyt niin mielestäni on parempi hankkia se kokemus kun haikailla ja miettiä sitä asiaa lopun ikänsä.
Toki pitää olla parisuhde kunnossa ja sen pelkkää seksiä.
mitä hän tekee. Sinun ei kuulu olla suosittelijana tai antamassa lupaa aikuiselle ihmiselle. Jos mies lähtee niin lähtee ja toivottavasti kertoo sinullekin että missä mennään, ettei tule yllätyksenä.
kun ajattelee että joissain maissa voi yhdellä miehellä olla kolme tai useampi vaimo. Ja joissain maissa vaimoja lainataan kavereille kun tulevat yökylään ja joissain ikävä kyllä naisia raiskaillaan vapaasti kaduilla.
Tuossa ap:n tilanteessa nyt on selkeät pelisäännöt? Eli kerran saa kokeilla maksullista kondomin kanssa.
asia ei ole vain miehesi oma! Te oletta parisuhteessa ja yhdessä päätätte noista! Se olis pettämistä jos omin lupineen kävis paneen, mut luvan kans ei oo.
Ensimmäisen kerran jälkeen on NIIN helppo jatkaa vaikka sitten salaa. Jos miehesi saa siitä hyvät ciksit niin jatkaa tasan uutta harrastustaan halusit tai et.
Lisäksi miehillä on usein tapana ajatella että jos kerran yhdenkin kerran saa mennä oikein luvan kanssa niin ei ne muutkaan kerrat avioliittoa voi kaataa vaikka kiinni jäisikin.
Tulet todellakin katumaan, jos suostut.
Musta jo se on huolestuttavaa että nykyään suurimmalla osalla on seksisuhteita takana 3-20 siinä vaiheessa kun sitoutuu vakavasti ja pysyvästi. Vielä muutama sukupolvi sitten avioliiton ulkopuoliset suhteet oli erittäin tuomittavia. Samoin nykyään myös ero on jo ihan hyväksyttävää, toisin kuin ennen. Ja ilmeisesti kohta vieraissa käynti parisuhteessa ollessakin alkaa olla ok. Harmi. Rakkausliitto täysin omistautuneena olisi niin kaunis.
Vierailija:
Vielä muutama sukupolvi sitten avioliiton ulkopuoliset suhteet oli erittäin tuomittavia. Samoin nykyään myös ero on jo ihan hyväksyttävää, toisin kuin ennen. Ja ilmeisesti kohta vieraissa käynti parisuhteessa ollessakin alkaa olla ok.
Avioliiton ulkopuoliset suhteet olivat tuomittavia, mutta niitä oli kuitenkin aika paljon. Usein vieläpä melkoisen ikävin seurauksin; piiat raskaina isännilleen tai talon naimattomille pojille jne. Kirkon vaikutuksesta se nähtiin usein naisen syyksi, koska naisen taakkana oli " viettelijä Eevan" -leima (kannattaa perehtyä vaikkapa 1800-luvun naiskuvan murrokseen ja kuinka iso työ siinä oli).
Ero ei tosiaan ennen ollut kovin hyväksyttävä, mutta se ei tosiaan taannut avioliiton onnellisuutta eikä sitä myöden tasapainoista lapsuuttakaan. Niitä " ei voi erota kun se on niin väärin" -pariskuntien lapsien saamia väärän parisuhteen mallien hedelmiä korjataan nyt vieläkin.
Rakkausliitto on tietysti kaunis ajatus, mutta kukin pari yhdessä päättää itse mitä se sisältää. Siihen on turha muiden mennä moralisoimaan.
Onnea teille,kun haluatte tahallaan suhteenne pilata.
iehet kävisivät niin paljon huorissa ellei se olisi helppoa, vaivatonta, takuutyydytys sekä vaimo ei saa tietää mitään koko asiasta. Helpompi myös jäädä koukkuun jos rahaa riittää.
Mietimme nyt erästä toista vaihtoehtoa...
Nimittäin että minä olisin hommassa mukana. Siis 2 naista ja mieheni. Tämä olisi minullekin ihan uutta. Mitä mieltä olette siitä?
ap
mietittävää näin jouluna?
Surullista!
hankkikaa jokin kiva harrastus, vuorikiipeilyä tms ja naikaa siellä vuorenrinteellä
saatte raitista ilmaa ja kuntoilua kaupanpäällisiksi
Itse pitäisin tärkeänä, että katsotaan vähän, että minkälainen maksullinen on kyseessä. Jos mennään ensimmäiseen matkaan, niin todennäköisesti mennään ihmiskaupan uhrin " omistajalle" tienaamaan rahaa. Maksullisen olisi siis syytä puhua suomea ja kertoa itse tekevänsä omiin nimiinsä rahaa. Jos valitsee jonkun venäjää puhuvan, niin kyseessä saattaa olla 1) alaikäinen 2) hommiin pakotettu 3) pahoinpidelty 4) passinsa sutenöörille menettänyt 5) poliisia peloittelun ja valehtelun takia pelkäävä ihmisraunio.
Prostituutio ei ole pelkkää seksiä, vaan huomattavan paljon suurempi valinta.