Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämän joulun idiooteimmat lahjat tähän!

Vierailija
24.12.2007 |

Me saatiin miehen kans miehen isovanhemmilta kaameat lasiset korvalliset oluttuopit, joissa on KULLATUT polkupyörän soittokellot siinä rivassa kiinni, että voi tilata lisää!

Harmi kun ovat noihin vähiä rahojaan pistäneet. Kai ne olutkäyttöön saunan eteiseen menee...

Kommentit (89)

Vierailija
1/89 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nimenomaan toivoin pitkää! yöpaitaa, sain kaksi pyjamaa... :/

Vierailija
2/89 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

perussukkahousuja. Ne on varmaan hänen nuoruudessaan olleet kova sana lahjoiksi. Samoin ilmaiseksi saadut kalenterit ja lippikset menee mun mielestä vanhoilta ihmisiltä hyvin lahjoiksi. Heillä on yleensä pienet eläkkeet ja on totuttu kierrättämään ja säästämään. Ja noihin ei todellakaan ole tuhlattu vähiä rahoja. ;)

Meidän saamat lahjat olivat ihan ok, vaikka osasta toivookin, ettei ihmiset tuhlaisi rahojaan sellaiseen, mitä emme todellakaan tarvi tai halua. Seassa Harald Hirmuinen yöasu miehelle (joku muunkin mies oli saanut) ja mies ei käytä yöasuja. Lisäksi sain karmivan kristallisen ruusukuvioisen jalallisen maljan. Ei sovi tyyliini ollenkaan, mutta kai siihen jotkut lastenjuhlapikkuleivät voi joskus laittaa tai antaa eteen päin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/89 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ymmärtänyt huumoria...

Sait kaulimen, jotta voit pitää poikaystäväsi kurissa. Ilmeisesti poikaystäväsi siskot olivat omat kaulimensa jo aiemmin saaneet.

Minusta hauska juttu...

Vierailija
4/89 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

oon 25 - v ja sain sedältäni ryppyvoidetta. Jees jees.

Ryppyvoidetta nimittäin aletaan käyttää juuri 25v-ikäisenä, jos haluat että sillä on jotain vaikutustakin tulevaisuudessa. Et sitten tykkää oikeasti hyödyllisistä lahjoista?

Vai oletko loukkaantunut, että mies sattuu tietämään tällaisen jutun?

Vierailija
5/89 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sellainen, jossa on kellotaulu molemmin puolin. Niinkuin jossain rautatieasemilla. Ei sovi meidän kotiin!

Vierailija
6/89 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat kuitenkin rakastavat pehmoleluja ja kalliimpia ei todellakaan viitsi ostaa hetkessä tuhottaviksi.

Vierailija:

Yök.... Aina oon ihmetellyt, kuka ostaa kirppikseltä niitä kamalia, kauhtuneita, kirppuisia pehmiksiä!

Vierailija
7/89 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa, missä lie mielikuvitus taas tänäkin vuonna...

Vierailija
8/89 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä koska ryppy voiteita aletaan käyttää mutta siinä purkissa lukee plus 40- vuotiaille... ei sinänsä mitään vikaa.... heh

Vierailija
9/89 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahja on samaa sarjaa kahvipaketin kanssa jota 76 v. tätini antaa lahjaksi- ilmeisesti ei ole vielä mennyt jakeluun että kahvia on saatavissa ihan joka putiikista ja parhaimmillaan hinnalla 2,50 e/paketti.

Vierailija
10/89 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siis sellainen, jossa on kellotaulu molemmin puolin. Niinkuin jossain rautatieasemilla. Ei sovi meidän kotiin!

Siis jos se on

- valkoinen

- siinä lukee Paddington

- näyttää kuin olisi suoraan 1800-luvulta

Olen nähnyt kaupassa tuollaisen ja se sopisi meikäläisen kirjoituspöytänurkkaan kuin nyrkki silmään. Mutta jos on muun värinen, tai modernimpi sorry, not interested!

Ei meilläkään kyllä sopisi mihinkään muuhun kuin juuri omaan työnurkkaukseeni.

Sinänsä kyllä ymmärrän pointtisi, itse en ikinä ostaisi lahjaksi mitään sisustustavaroita. Ironista on se, että ne jotka niitä ostavat ovat juuri niitä jotka sisustuksesta vähiten ymmärtävät...

Vierailija
11/89 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän oudoin pakettituli minulle anopilta. Monsoonin koristeperhosia (pinkkejä!) käytettäväksi sisustuksessa....! No ei se mitään, meillä on vähän eri maku, meillä on vaaleaa ja skandinaavisen niukkaa ja anopilla englantilaisittain runsas (kukallinen) sisustus... mitähän käyttöä keksisi ;)

Vierailija
12/89 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niitä ole pakko röykkiöiksi laittaa niitä kukkasia. Jonnekin laitat yhden vaikkapa...

Voihan minimalistista sisustusta piristää juuri vastavärillä, jos teillä esim keittiössä (esimerkiksi) urbaanit betoniseinät, tuollainen pinkki kukkanen sopisi tosi kivasti jonnekin nurkkaan - tason ainoaksi koristeeksi!

Keksi kyllä. Ota tästä itsellesi haaste ja ole edelläkävijä :D :D :D

Vierailija
13/89 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroimme miehen kanssa tukahdetusti, kun poika avasi paketin ja kohteliaasti kuuluvalla äänellä totesi " Wautsi, tämmöisiä mä oon aina toivonut" .

Ihan hyvä lahja sinänsä, käyttöön tulee.

Vierailija
14/89 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lienee trikoopaita tms... Ei olla muovista paitaa avattu. Yhdessä halppiskaupassa näin joskus nuita kauheuksia. Kait toi kelpaa Uffille.

Vierailija
15/89 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsista kaksi vanhinta sai molemmat 3 lahjaa (kalliita leluja) miehen vanhemmilta, nuorin yhden paketin jossa oli villasukat. Eihän 2v vielä itse ymmärtänyt kuinka tuli syrjityksi, kun muitakin lahjoja sai, mutta äitinä kyllä loukkaannuin tytön puolesta. Vaikka eipä tuo ollut ensimmäinen kerta...

Vierailija
16/89 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paistinpannua. Pari kuukautta sitten just ostettiin hyvä sellainen. Oli vissiin unohtanut, kun harvemmin käyttää.

Vierailija
17/89 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ja me oltiin nimenpmaan puhuttu etukäteen, ettei aikuisille kauheesti mitään lahjoja hankittais. Me annettiin lasten mv-valokuvasta teetetyt canvastaulut kummeille ja mummeille ja muille käyttötavaraa, viiniä, herkkuja, kynttilöitä...

Toinen " ihastuttava" lahja oli oman äitini ostamat skottiruudulliset kaulahuivit ja pipot--- meistä kumpikaan ei IKINA ole pukenut mitään ruudullista ylleen, ei edes sitä kuuluisaa ihanaa BURBERRYÄ.

Vierailija
18/89 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummilapsen kuvasta tehtyä canvastaulua. Aika uhkarohkea lahja.

Vierailija
19/89 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katri Helenan joululevy (ollaan hevi- ja rock-ihmisiä molemmat, tai laadukasta klassista kuunnellaan myös - ei ikinä iskelmiä) ja pussi yskänpastilleja (laulamista varten?)

Vierailija
20/89 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

annettiin siis mun ja miehen siskoille ne canvastaulut, tiedän että tykkäävät. En perheeseen kuulumattomille kummeille olisi antanutkaan, tuskin seinälleen haluavat mussukoitamme kuitenkaan laittaa:)

t. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi