Nooh, mitäs ne paljon parjatut kummit tänä vuonna antoi kultamussukkapussukalle?
Kommentit (25)
tyttö sai: 1:hopeinen kaulakoru, 2: koiramäki-kolmen sadun kokoelmakirja, 3: rubikin kuution (oma toiveensa) ja t-paidan.
Poika sai: 1:kurkistuskirja, paita, 2:hakka-lelu, 3: heijastin. Ja tuo heijastin oli ainoa noista mitä kummastelin, mutta samoilta kummeilta poika sai synttärilahjaksi yhden pikkuauton... Erilainen lahjojenantokulttuuri kai, itse olen pyrkinyt ostamaan n 20 lahjat.
koiran ja kaula- ja rannekorun( tyttö 7 v), nuorin saikin sitten ison tankkirekan, farkut, 2 paitaa ja karkkia, niin ja pikkuauton (poika 3 v). Ja kaikki kummit ovat todella mukavia ja huomaavaisia.
Saivat kummeiltaan keiju- ja prinsessapuvut sekä My Little Ponyt. 4v on ollut tänään koko päivän keiju :o) Ihania kummeja!
en nyt rupea niitä tässä luettelemaan sillä lahjat eivät mielestäni ole kummiudessa se pääasia....
esikon toinen kummi: ei mitään
se toinen kummi: Kirja, soittorasia, jossa suklaata
keskimmäiselle:koru
nuorimmalle: barbie
kampauspää
Meidän 1v 7kk poika sai sitten lahjaksi Cars elokuvasta tutun hinaaja auton kauko-ohjattavana. Tosin olisi ollut parempi 5-7v lapselle, kun on sen verran vaikea ajaa. Sama auto kauko-ohjattavana on kyllä olemassa sellaista " pikku lasten" malliakin, eli isompi auto ja yksinkertaisempi ohjain.
No onneksi pukki toi myös sellaisen pienemmälle soveltuvan kauko-ohjattavan cars auton, joten tuolla vaikeammalla saa sitten ajaa 7v isosisko.
5v tyttö sai
- Tatu ja Patu Suomi kirjan
- Buff huivin, toivoi tätä itse
2,5v tyttö sai
- Gapin fleece paidan ja pipon + lapaset
- Tutan fleece takin
Kummisedältä: puhuvan nuken
Kummitädiltä: Prinsessa-palapelikirjan ja semmoisen paketin, missä on muumishampoo, selvityssuihke ja mikäs se kolmas olikaan...
Tyytyväisiä olimme =) Ja niin oli lapsikin ja se lienee tärkeintä.
esikoinen sai neulepaidan.
Tämä kummi ostaa aina lahjan myös sisarukselle, joka myös sai neupaidan(toivoin, kun kysyi...), ja samoin itse ostan hänen lapselleen joululahjan, sillä olemme hyviä ystäviä!!
Kuopus ei saanut kummiltaan suoranaisesti henk. koht. mitään, kummi antoi koko perheelle jo hieman enne joulua itseleipomiaan herkkuja, on köyhä opiskelija ja minun siskoni. tietää että en " suutu" jos ei ole lahjaa antaa...
muutenkin lahjat tulee vielä joulupukilta, eikä lapset edes tiedä mikä on kummilta tai mummilta, ja sellainen kasa oli tänäkin vuonna tavaraa, että hukutaan alle...
ihanat kummit on lapsillamme!!!!
poika sai kolmelta kummiltaan nalle puh-astioita, lasten aterimet, hupparin, pikkuautoja ja alushousuja. ihania kummeja on myös:)
Vanhimman pojan kummit antoivat kännykän(kaikki 3 kummia oli mukana kustannuksissa)
4v tytöllä on myös 3 kummia joilta hän sai Muumitalon, vaatteita, kirjan
2.5 tyttö sai nuken rattaat, babybornin+vaatteita sille
1.5v poika sai Taf Flexi Driver -ratasratin, leikki imurin ja vaatteita
ja nuorempi sai mieleisensä kuviopussilakanat
muuta kauneudenhoito tuotteita.
Kakkosen kummi antoi neljä leffalippua.
Kuopuksen kummi antoi farkut, villapaidan ja sukat.
nuorten lehden vuosikerta, hajuvettä ja suihkusaippuaa
anna abreun levy, kylpyv, gollari
dvd, pussilakana, pehmokissa, marimekonpaita
ceomaccia, mecanoja ja legoja
kiva etteivät mitään kallista tänävuonna laittaneet
1) PS2 -peli
2) T-paita ja suklaata
3) Joku lelupaketti, johon en ehtinyt tutustua, mutta ihan laadukas. Lisäksi vaatetta.
4) Lego-paketti + laadukkaita vaatteita.
Pojan (2,5 v) kummit laittoivat duplo-leikkuupuimurin ja pari Marimekon raitapaitaa, tytön (7 kk) kummit kivoja retrokuosivaatteita ja Fisher-Pricen leikkipuhelimen.
Itse annoimme 10 kk kummipojalle muumilakanat ja 12-v kummitytölle Stockan 40 e lahjakortin.
niitä toivottiinkin, kun toiveita kyselivät. oikein ihanat kummit kylläkin meidän lapsilla.
isovanhemmilta yms. tuli sitten leluja.
Olettepa te jotkut valinneet joko rikkaita tai tyhmiä kummeja, kun ostavat noin kalliita lahjoja. Ei me itsekään osteta omille lapsillemme kalliita lahjoja. Tuolla menolla teidän lapsille ei tule koskaan riittämään mikään, ja siinäpä sitten yritätte kasvattaa, kun on jo liian myöhäistä.