Mitä sait mieheltäsi lahjaksi?
Entä muilta?
Mies antoi mulla sähköhuovan ja ystäväni toi ovelle paketin jossa oli mandariini -suihkusaippua ja kuorintavoide.
Kommentit (46)
emme ostaneet tänä vuonna erikseen joululahjaa kun ostimme tämän talon kuukausi sitten. tässä ihan riittävästi pakettia.
valkokultaisen kaulakorun, lipun Celine Dionin konserttiin, kirjan, alusvaatesetin.
En olisi toivonut lippua jos olisin tiennyt miten kallis se on. Ihana mies!
Meillä ei ole mitään suuria lahja rituaaleja keskenämme. Ostetamme lahjat toisillemme, jos jotain järkevää keksimme. Tänä vuonna minä ostin, mies ei.
Ei olla osteltu toisillemme joululahjoja muutamaan vuoteen. Muutoin kyllä ostellaan lahjoja jos jotain kivaa näemme. Emme siis ole riidoissa tai vastaavaa.
Olen saanut joulouna 2007:
-viinejä
-konjakkia
-kirjoja
-dvd-elokuvan
-suolahuonehoitoon lahjakortin
-suklaata
-kynttilöitä
-...
Olen tainnut olla kiltti.
sovimme ettei osteta mitään toisillemme. mies antoi " seteleitä" missä saan toivoa mieheltä esim rentouttavaa hierontaa.....
Mies ei itse juo kahvia, mutta minä rakastan espressoa ja cappuccinoa. Suloista oli, että lapset olivat halunneet myös osallistua lahjaan omilla säästöillään, toinen 20 eurolla ja toinen kympillä.
Aidiltäni villasukat ja Ralph Laurenin Romance- hajuveden, kälyltä marimekon käsipyyhkeet sekä itsetehtyjä pikkuleipiä, lapselta päiväkodissa askarrellun enkelin.
Mieheltä:
-kännykkä
-kirja
-satiini pyjama
-pörrösukat
-marimekon kylpytakki
anopilta:
suklaata
vanhemmiltani:
-rahaa
-suklaata
-kukan
ystävältä:
-varvassukat
-tyynyliinan johon oli itse painanut kuvan ja tekstin
-kahvimukin jossa kansi (valitan aina että kahvini ehtii jäähtyä..)
tuttava pariskunnalta:
-roberts coffeen kahvia
-suklaata
-kukan
-suolakivituikun, todella kaunis ja erikoinen
Muuten sain lahjaksi 2 muuta kirjaa, suklaafonduen, talvicrocsit, delicard-lahjakortin, villahuovan ja 500¿:n setelin.
Varsinaista lahjaa en saanut mutta toivotteli hyvät joulut haukkumalla just kusipääksi (taas). :(
ja ilmoituksen, ettei ensi jouluna vietetä joulua kun tulee sellaista tappelua ja nahistelua lapsilta. Joulu on kuulema turhaa kulutushysteriaa, joten voidaan lopettaa sen viettäminen.
Mieheltä:
- sormus pikkusormeen (kultaa, jossa rivi cirkoneita, eli ei mikään kallis kun ei meillä sellaisiin ole varaa, mutta tosi nätti! :o))
- kirja
Vanhemmilta:
- Mexx:n laukku huivi ja vyö
- 500e
- Gaultierin tuoksu ja deodorantti
Mummilta:
- Maljakko
- Herkkukori Sinappia, juustoa ja jotain marjajuttua)
- Saunavihta (sellainen vaahtomuovinen, eli kestokäyttöön ;o))
Valjen perheeltä:
- laadukas paistinpannu
Minä ostin hänelle pienen lahjan. Yhteiset rahat meillä on, joten sinänsä sama, mutta kieltämättä joskus kaipaisin häneltä jotain pientä yllätystä.
mun mies on luttana, rakkaus ei ole vähentynyt mihinkään 20vuodessa, tuntuu et kasvaa vain=)
Eikö mielummin voisi sanoa, että: " Jos ei löydä mitään kivaa ostettavaa, ei ole pakko ostaa. Tiedän, että rakastat minua, vaikken juuri nyt tänä jouluna lahjaa saisikaan."
En viitsinyt silloin paljastaa ostostani, vaan nyökyttelin hissukseen. Kyllä hän arvasi, että olen ostanut/ostan kuitenkin jotain ja minäkin tiesin tasan ettei hän osta mitään. Yhdessä ollaan oltu yli 20 vuotta, joten aika hyvin jo toisemme tunnetaan.
t. 11
Vierailija:
En viitsinyt silloin paljastaa ostostani, vaan nyökyttelin hissukseen. Kyllä hän arvasi, että olen ostanut/ostan kuitenkin jotain ja minäkin tiesin tasan ettei hän osta mitään. Yhdessä ollaan oltu yli 20 vuotta, joten aika hyvin jo toisemme tunnetaan.
t. 11
20 vuotta yhdessä, kaipaisit yllätystä, etkä saa miehellesi edes sanottua, että " tuo sopimus ei kyllä oikein päde, kun olen jo ehtinyt ostaa sinulle yhden pienen jutun." Ehkä tiedät kun kerran sanoit miehesi tavat tuntevan, mutta kysyn kuitenkin: mistä tiedät miten miehesi käyttäytyisi, jos kerran kertoisit mitä häneltä toivot (=yllätystä/pientä pakettia), etkä nyökyttelisi hissukseen asialle, joka tulee sinua myöhemmin harmittamaan?
kännykän, tv-kortin tietsikkaan, vaatekauppaan 50euron lahjakortin.
kauniit espritin korvakorut, kivan pipon ja yhden cd-levyn.
seksiä. nyyyh. ei olla riidelty.