Vähän sama juttu.
Meidän ekaluokkalainen tyttö jakaa taas kaikki purukuminsa kavereille.Ihmettelin,että miksi iso purkkapakkaus on parissa päivässä aina tyhjä.Kun sitten kyselin,niin vastaus oli,että kun toiset pyytää ja hän haluaa tarjota. Eihän purkka ole sillai iso juttu,mutta tuli kyllä kamalan surullinen olo.
Tuntuu kuin tytön pitäisi jotenkin mielistellä kavereita tms .
Sovittiin sitten,että joskus voi tarjota ,muttei viittä purkkaa per kaveri :|
Mutta eipäs olla,taas eilen oli upo uusi purkka punukka lähes typötyhjä.
Ja silmät kirkkaana neiti väitti,ettei hän ole antanut niitä kenellekään ?:|
Annan asian nyt olla ja hankin tästä lähtien vain niitä purkkapaketteja ,
joissa on vain se 5kpl.
Tiukka linja :x
Kommentit (3)
Kiitos kirjoituskestasi.
Mua jotenkin hämmentää tää meidän pojan valehtelu ja korttien antaminen.
Kuten aiemmin mietin, mikä mua harmittaa enemmän korttien menetys vai valehtelu ja vaakakupissa valehtelu enemmän mutta kyllä paljon myös tuo korttien menetys.
Olen oikeasti hämilläni tuosta valehtelusta, mutta kaipa se on jokseenkin normaalia. Mutta tuo korttijuttu siinä mielessä, että eihän ne ole kun kortteja, ei mikään suuri juttu. Mutta pojalla on mennyt niihin paljon omaa rahaa (ja meille raha ja materia ei ole itsestäänselvyys ja välillä on tiukkaakin ollut) ja kortit on olleet hänelle tärkeitä ja ehkä jossakin mielessä ylpeyden aihe, koska kokoelma on jo runsas ja hänellä on monta korttia joita ei ollut kellään kaverilla, tai oli, osan erikoisuuksista hän on antanut kavereilleen :/
Niin jotenkin surettaa ja harmittaa....
Mä mietin, että jos poika ei saisi sitten viedä kortteja enää ulos jossa tämä korttien antaminen on tapahtunut.. ja kouluunhan niitä ei edes saanut viedä... eli ei otettais pois kokonaan eikä määräajaksi...
äh, vaikeaa...
mitä tarkoitat.Kyllä minäkin varmaan ottaisin kortit vain kotikäyttöön.Onhan
sekin yksi elämän eväs,että oppii pitämään aarteistaa hyvää huolta ja arvostamaan niitä.Meidän tyttö on sillai "hyvä sydäminen",että kevereille ostelisi kaupastakin vaikka mitä,mutta pikku siskojensa kanssa tappelee omaisuudestaan sitten verissä päin.
Siis tämä viesti oli tarkoitettu Millionille .
Sorry,meni siis ihan väärään paikkaan.
Minä mitään osaa :(