Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen surullinen ja tunnen itseni hylätyksi.

Vierailija
23.12.2007 |

Olen eronnut muutama kuukausi sitten. N. viikko ennen eroa olimme exän ja yhteisten kavereitten kanssa viettämässä iltaa. Tänään sain tietää yhdeltä yhteiseltä kaverilta (joka ei ollut tuolloin mukana) että heillä oli ollut itsenäisyyspäivän juhlat kaveriporukalla ja exä oli siellä uuden naisen kanssa. Kaikista pahinta tässä on se että minä en tienny ko. bileistä mitään. Kukaan ei kertonut minulle niistä. Syy tähän luultavasti on se että nää kaverit oli exän kavereita ennen ku me tavattiin, mutta aika pian meidän alettua seurustelun, minä olin heihin yhteyksissä yksinkin ja he minuun. 7 vuotta oltiin exän kanssa yhdessä ja näin ollen olen tuntenut 7 vuotta myös nämä kaverit. En oikein tiedä enää että mitä heistä pitäisi ajatella. Tunnen etteivät halua olla enää mun kavereita...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko innosta kiljuen siis mennyt itsenäisyyspäiväjuhliin, jossa olisi ollut myös eksäsi uuden naisensa kanssa?

Ehkä sinua ei kutsuttu siksi, että tilanne olisi voinut olla kiusallinen ja pelkäsivät jopa sitä, että ilta menee piloille?

Vierailija
2/8 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meillä on niin omat kaveripiirit, että eron jälkeen tuskin noin käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikella on tarkoitus, jotain uutta on tulossa elämääsi. Ole luottavaisin mielin ja usko siihen että ELÄMÄ KANTAA SINUA. Lähetän sinulle ajatuksissani paljon voimia ja pyyhin kyyneleesi pois. Halaus!

Vierailija
4/8 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti vielä sanoa, että kyllä he varmaan sinunkin ystävinä pysyvät!

Kai sinulla on omia vanhoja ystäviä? Ei kannata murehtia turhia, nyt nautit joulusta! :)

Vierailija
5/8 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä porukassa minulla on paljon muutakin yhteistä kuin ex. Mutta näköjään se on niin tiivis porukka ettei siihen mahdu kuin jokaisen nykyinen nainen. Tälläkin viikolla olen ollut heistä neljään yhteydessä, ja tänään sitten yksi kertoi että niillä ollut ne bileet. Enemmän mulla on kyllä ikävä noita " poikia" kuin exää. Tunnen itseni entistä enemmän yksinäiseksi.

ap

ps. olen " olen niin yksinäinen että itken vaan koko ajan" -ketjun ap.

Vierailija
6/8 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, se on sinun oma valintasi jos et ota itseäsi niskasta kiinni vaan itket ja murehdit ja piehtaroit surullississa ajatuksissa. Opettele RAKASTAMAAN ITSEÄSI; Olet arvokas ja ainutlaatuinen.

Suru voi olla kaunista, ja se on hyvä surra POIS, mutta älä jää siihen kiinni. Keksi itsellesi joka päiväksi tekemistä, kävelylenkkejä luontoon yms. yms. Kyllä se siitä!

Vierailija
7/8 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei pidä hylätä omia ystäviään parisuhteen takia!

Vierailija
8/8 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin vasta exän myötä. Nyt tosin olen alkanut kaveerata yläasteaikuisten luokkakavereiden kanssa (en ollut heidän kanssaan koulussa tekemissä enempää kuin oli pakko). Olen siis saamassa ihan omia kavereita ja töissäkin on uuden pomon myötä yhteishenki kohentunut sen verran että ollaan jonkun verran oltu yhteyksissä ihan siviilissäkin. Tuntuu vaan pahalta, kun tavallaan menettää elämästään 7 vuotta, jos kaveritkin siltä ajalta jättää.

Tapaan kyllä jonkun kaverin ens viikolla, vielä en tiedä kenet, mutta jonkun kuitenkin. Niin olen päättänyt. Enkä aio jäädä tähän surkeuteen ja itsesääliin rypemään. Nyt vaan on mennyt muutama päivä huonosti. Tää joulu varmaan tunteet jotenkin pintaan.

ap