Ärsyttääkö teitä se, että puoliso " vaan nukkuu" .
Eilen illalla oli juttua, että lähdetään koko perhe aamusta kävelylle. Koiralla tuntuu olevan jo hätä ja toinen ei vaan nouse. Rupee taas ärsyttämään yli paljon. Iltapäivällä on ohjelmaa eikä keritä kunnolla reippailemaan.
Kommentit (16)
Meillä ei tulisi kuuloonkaan herättää tuollaisen syyn takia. Mieheni on epäsäännöllisessä vuorotyössä ja sopimus on niin että jos kello ei herätä, niin ei saa herättää kuin äärimmäisessä hädässä.
Voithan tuota mennä yksinkin.
Ei todellakaan ärsytä. Nukkukoot jos väsyttää.:)
Tuo " vasta" on aika suhteellista, koska itse nousen aina viimeistään kuuden maissa.
Juu ja lähden tosta koiran kanssa juuri, kun saan puuron hellalta.
Laita taaperolle lastenohjelmat auki ja käyt pikaisesti yksin viemässä koiran ulos. Lapsi pärjää kyllä muutaman minuutin yksinkin. Ja onhan se isä kotona, vaikka nukkuukin.
helpottaa.. lapsi rattaisiin ja hihna käteen. Minä en odottelisi kenenkään heräämisiä, sillä täällä jäisi suurin osa asioista tekemättä jos tuota aamu-unista ukkoa odottelisin, ei hänkään pidä minua illalla väkisin hereillä, vaikka varmaan olisi kiva joskus viettää aikaa enemmän yhdessä lapsen mentyä nukkumaan....vaan minä kuukahdan yleensä samaan aikaan.
Eilen nukkui puoleen päivään, tänään on vielä nyt nukkumassa.
Ei muuten mutta tekemistä olisi aika paljon ja nyt joudun yksin tekemään. Ja pitäisi ajoissa päästä matkaamaan joulunviettoonkin.
Tai nukkuu tuollaisia 1 - 4 tunnin yöunia, kerran viikossa ehkä normaalin 7 - 8 tunnin unet. Ja sitten sillä on pinna niin tiukalla, ettei kukaan meidän perheestä enää kestä sen seuraa. Olisin onnellinen, jos mies oikeasti vain nukkuisi. Nyt se on sairaslomalla burn outin takia eikä nuku edelleenkään. Tässä sairastuu kohta koko perhe.
Ihan omasta halustaan. Ettei häntä häiritä. Muutaman tunnin on samaan aikaan hereillä. No, kohta muutankin luotaan pois.
illalla nään ja sitten huomenna aamupuurolla :)
Nukuttaisi itseäkin, mutta pakko on nousta. Muuten lapsi ei saisi ruokaa. Ja ukko vaan venyy sängyssä. Ainainen kätinä alkaa kun sen lopulta savustan ulos sängystä.
Mies nukkui eilen, minä tänään. Kummallakaan ei ole siis syytä ärsyyntyä toisen nukkumisesta.
Toivottavasti kukaan ei ole hiilenä mun nukkumisten takia..
Kyllä se vain on niin, että sitä untakin tarvitaan. Myös se mies tarvitsee. Ei se ole maailman loppu jos sitä itse tekee ne aamutoimet ja vaikka iloisesti toivottaa hyvät huomenet.
Tuskin ainakaan kylvää hyvää joulumieltä tässä jos alkaa tiuskiin miten kukakin nukkuu.
Otatte iltapäivällä sitten sitä aikatauluanne kiinni.
mies pääsi " ylös" sängystä ilen klo 12, mies on perinteisessä LOMAFLUNSSASSA; näin jo 20 v...
ODOTELLESSA
eli vaimo ehti kivasti tehdä joulusiivouksen,
ulkoiluttaa lapset odotellessa
- ruokana tein toki PIKARUOKAA pakastimesta suoraan...
Älä anna toisen saamattomuuden pilata päivääsi.