Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun kaveri on lähtenyt tänään kotoaan pois. Lapset jäi kotiin isälle!

Vierailija
23.12.2007 |

Ymmärrän että haluaa erota, mutta miten se voi näin jouluna tehdä noin lapsilleen?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on yrittäjä ja on kotona nyt jopa 4 päivää kotona. Meillä neljä lasta( 2v-7v) ja kyllä täällä välillä hulina käy mutta sitten keksitään jotakin tekemistä lapsille.

Ihanaa olla vaan ja köllötellä miehen kanssa sohvalla ja kuunnella vaikkapa radiota tai cd:t soi myös...

Välillä pelataan yhdessä jotakin peliä.

Mä en tajua miten jollekin voi olla niin kamalaa olla kotona lastensa kanssa. Itse olen kaikenlisäksi kotiäiti.

Siltikin nautin tästä joulun tunnelmasta ja yhdessäolosta.

Enkä vedä ressiä joulusta. Ihan vaan normaali siivouksen tein.

Vierailija
22/27 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis meillä joku radion tai cd:n rauhallinen kuunteleminen on täysi mahdottomuus. Tai voidaanhan me vanhemmat kuunnella mutta sinä aikana kämppä sitten räjähtää. Ainoa syy miksi minä olen tänään nettaillut, on että teen samalla töitä ja mies hoitaa lapset. Huomenna sillä on vapaata ja sitten ajateltiin vetää loppuloma enimmäkseen yhdessä, koska noiden riiviöiden kanssa menee yhdellä ihmisellä hermot aika nopeasti. Ja ei, minä en ole ylivilkas eikä ole miehenikään, ja lapset on kasvatettu parhaamme mukaan, vaikka ollaan kyllä huudettu vuosien saatossa paljon enemmän kuin olisimme halunneet. Missään tapauksessa tämä joulu ei ole mikään rauhan juhla meidän huushollissa. Ainoa hyvä puoli on, että emme ole taipuvaisia väkivaltaan, vaikka lapset ovatkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mikä estää minua lähtemästä tällä punaisella sekunnilla, on tuo lapsi ja huoli hänestä.

Vierailija
24/27 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aijai kun on taas uroteko suoritettu, kun yhden lahjan itse osti ja imuroi 15 min! Että ärsyttää.

Vierailija
25/27 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapset oli pieniä ja ukko käytännössä jätti mut yksin huolehtimaan kaikesta. Olis ollu oikein sille häipyä vaan ja jättää ne kersat hänen riesakseen. Mutta se äidin velvollisuus kuitenkin voitti. Olis ne lapsiraukat päätyneet niin surkealle huoltajalle.

Nyt on lapset kouluikäisiä, vihaavat isäänsä ja rakastavat äitiänsä. Hyvä niin, onpahan minulla " kavereita" tässä perheessä.

Vierailija
26/27 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervettä ole=(mutta kertoo kyllä sinusta paljon, jos olet siitä tyytyväinen. .

Vierailija
27/27 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vilkkaita tapauksia ovat, mutta niiin ihania ja rakkaudella tehtyjä.

ja itse olin 21v kun esikko syntyi.

kuinka kukaan voi sanoa noin rumasti saatika tuntea lapsensa TAAKAKSI???

ei pidä tehdä lapsia jos sitten heihin ei osata ja haluta sitoutua.

ei ymmärrä.

en ole mikään yli-ihminen ja tottakai hermot välillä paukkuu, mutta vain ihan sillä normaalilla tavalla. ;)

meille lapset ovat kaikki kaikessa.

rauhaisaa joulua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan