Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun kaveri on lähtenyt tänään kotoaan pois. Lapset jäi kotiin isälle!

Vierailija
23.12.2007 |

Ymmärrän että haluaa erota, mutta miten se voi näin jouluna tehdä noin lapsilleen?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko sä että lapset on nyt onnellisia?

Vierailija
2/27 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti eilen, ei edes puhelimeen vastaa. 2v kyselee isiä ja soittaa sille leikkipuhelimella. Olen raskaana, ja muutenkin herkkä, nyt vaan itken. Hyvää Joulua vaan meillekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

isällä menisi kyllä lasten kanssa hermot, joten paras vaan sinnitellä. Kirottiin tuossa just että on tämä yksi heitteillejättö päiväkodin taholta kun päättivät pistää ovet kiinni välipäiviksi ja nyt me joudutaan viihdyttämään noita kakaroita melkein kaksi viikkoa putkeen.

Vierailija
4/27 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ne lapset ovat omia lapsia, ei mitään kiusankappaleita. Kummallinen maailma!

Vierailija
5/27 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi tehdä sitä ja tätä. Mies saattaa vähän heilua imurin varressa ja paistaa kinkun ja siitä sitten rehvastellaan koko seuraava vuosi, että osallistuinpa joulun laittoon.

Nainen siivoaa muuten, pyyhkii pölyt, tamppaa matot, vaihtaa verhot jouluisisksi samoin pöytäliinat, vaatettaa lapset juhlavasti, tekee muut jouluruuat, leipomukset, huolehtii perheen ja suvun lahjoista, päättää joulukuusen ostosta koristelusta, pesee ikkunat, järjestelee asunnon, hankkii joulukukat ja kynttilät MYÖS miehen isovanhepien haudoille, sovittelee lasten riitoja kun ovat jännittyneitä joulusta hekin...

Älkää nyt jouluna erotko!!! Minustakin tuntuu että voisin samantien hypätä tuonne uima-altaan pohjaan, mutta koitan jaksaa ainakin Uuteen Vuoteen asti ;-) Tsemppiä ja hyvää JOulua!!!

Vierailija
6/27 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siivosi siivooja. Kumpikin hoitaa oman sukunsa.

Vierailija
7/27 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoja hankitaan jokaiselle yksi ja suku kun on pieni niin eipä noita paljon tartte ostella. Haudoilla ei käydä, sukulaisilla syödään jouluruoka, ei leivota koska kukaa ei makeista jutuista piittaa ja kinkku paistettu tuossa muutama päivä sitten.

Me otetaan rennosti, syödään suklaata ja katellaan telkkaria. Pelaillaan pelejä ja paistetaan takassa makkarat kun tulee nälkä...=)

Meillä hermot lepää jouluna, ei kiristy! Hyvää joulua kaikille!

Vierailija
8/27 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

non-stop pari viikkoa. Mulla menee hermot jo ajatuksestakin. Eikä meilläkään hirveästi ylimääräistä joulun takia tehdä, eli rasitus tulee nimenomaan lasten viihdyttämisestä (ovat tosi hermoillekäyviä tapauksia). Toinen on ylivilkas ja toinen muuten vaan venkula. Kyllä on ihanaa päästä töihin loman jälkeen!

Vierailija
9/27 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähteä kävelemään. En tajua miten joku voi nauttia seurapeleistä ja lasten kiljumisesta tällaisia aikoja! Kestän kyllä viikonloput, mutta 2 viikkoa on ihan liikaa. Joka päivä ei voi kyläilläkään, ja meidän pikkuenkelit vaativat vähintään parin tunnin reippaan ulkoilun joka päivä etteivät hajota kämppää. Kiva tuolla liukastella pakkasessa. Ensi vuonna mennään taas jonnekin Aasiaan lapsille suunnattuun hotelliin, ei tätä muuten kestä.

Vierailija
10/27 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

19

Vierailija
11/27 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin sain ihan toisenlaisia kuin tilasin.

Vierailija
12/27 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole tilannut minkäänsorttisia lapsia, otin kaikenlaiset lahjana.

Ja sitä ennen kasvoin aikuiseksi.

22

Vierailija
13/27 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kohtelet lapsia hyvin, kärsivällisesti ja rakkaudella, he vastaavat samalla tavalla takaisin. Jos olet välinpitämätön, keskityt muihin asioihin, kärttyilet lapsillesi ja miehellesi, vaadit lapsiltasi ikäänkuulumatonta käytöstä, he hermostuvat ja olet kohta täydellisessä liemessä. Itse en todellakaan ole mikään pyhimys, vaan tämä oppi on tullut kantapään kautta. Muutos lähtee sinusta itsestäsi!!!

Vierailija
14/27 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilasi sitten kaikkien sukulaisten joulun, olisi odottanut edes joulun yli.

Vierailija
15/27 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää älyllistä epärehellisyyttä.

Vierailija
16/27 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahdessa viikossa hermot kyllä venyvät...venyvät ja joillakin katkeavat.

Minulla myös ylivilkas lapsi ja olemme miehen kanssa jo nyt kauhuissaan tulevasta kahden viikon lomasta, vaikka vilkas lapsi on jo kouluikäinen. Kyllä meillä hermot palaa takuulla monta kertaa. Mutta saavatpa lapsen opettaja, avustaja ym. muut hoitavat tahot nyt lomaa, että jaksavat taas lastamme kevätlukukauden.

Vierailija
17/27 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsesi diagnosoitu ylivilkkaaksi? Vai onko se vain sinun käsityksesi?

Vierailija
18/27 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
19/27 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mä olen niin huonossa kunnossa raskauden takia, ja myöskin kiellossa tehdä mitään raskasta, nostaa mitään jne.

Olen ollut miehelle tosi lempeä enkä ole vaatinut täydellisyyttä. NÄin meillä tullaan jatkossakin joulut viettämään: tehdään se mikä on kivaa, eikä yritetä suorittaa liikaa, ja sitä kautta sitten saada aikaiseksi riitoja ja pilata joulun tunnelma.

Vierailija:

Pitäisi tehdä sitä ja tätä. Mies saattaa vähän heilua imurin varressa ja paistaa kinkun ja siitä sitten rehvastellaan koko seuraava vuosi, että osallistuinpa joulun laittoon.

Nainen siivoaa muuten, pyyhkii pölyt, tamppaa matot, vaihtaa verhot jouluisisksi samoin pöytäliinat, vaatettaa lapset juhlavasti, tekee muut jouluruuat, leipomukset, huolehtii perheen ja suvun lahjoista, päättää joulukuusen ostosta koristelusta, pesee ikkunat, järjestelee asunnon, hankkii joulukukat ja kynttilät MYÖS miehen isovanhepien haudoille, sovittelee lasten riitoja kun ovat jännittyneitä joulusta hekin...

Älkää nyt jouluna erotko!!! Minustakin tuntuu että voisin samantien hypätä tuonne uima-altaan pohjaan, mutta koitan jaksaa ainakin Uuteen Vuoteen asti ;-) Tsemppiä ja hyvää JOulua!!!

Vierailija
20/27 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä lapsesta kuin lapsesta näkee myös sen, miten hänet on kasvatettu. 17 ei ilmeisesti jaksa vaivautua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan