KAverin mies sanoi mulle
kun oltiin illanistujaisissa ja puhuttiin muiden töistä ja minun opiskelustani (oikeustieteellinen) että missäs kouluaineessa siellä pitää olla hyvä (esim matikka) ja totesi, että ei missään, että siellä ei tarvi osata mitään. Tuli kiva hiljaisuus ja muilla naama venähti... Itse vain totesin, että näinhän se on, että älyä ei tarvita :D (Saa tulla koittamaan!!)
Mies itse on AMK:n käynyt pienellä paikkakunnalla ja kaverini myyjä.
Kommentit (79)
Se on vaan myyjä eikä ymmärrä mitään
siitä johtuu se että sen mies kertoo typeriä vitsejä
Musta olis ollut ihan huippu kun olisit tossa tilanteessa pystynut vetämään jonkun oikein puujalkavitsin lakimiehistä. Siis oikein kunnon huumorilla.
Olisivat varmaan vieraat tajunnet siitä sillai hilajalleen kuinka mauttomia ovat sinun rinnallasi. Perimmissäänhän kadehtivat sinua.
Inhoan ihmisiä, joiden pitää aina päästä lohkaisemaan jotain toista loukkaavaa. Tälle ukollekin vaan tiedoksi, että se alennetaan, joka itsensä ylentää. Ei kenestäkään varmaan oman elämän vähättely tosiaan kivalle tunnu. Palstalla vaan taas muutama angstimamma purkaa kiukkujaan sulle ap!
En vieläkään ymmärrä miten vastaus 9 liittyi asiaan mitenkään, koska eihän se myyjäkaveri tässä aliarvioinut ketään vaan hänen miehensä. Hänen ammattinsa on siis irrelevantti.
Täällä on tapana hyökätä joukolla yhden päälle, älä välitä! Jos vähintään 2 haukkuu, muutkin menevät samaan aivan kuin ala-asteella ;)
kouluja käynyttä saa mollata, mutta johan älähdetään jos menee toisinpäin.
Ei kiitos edes ilmaista apua ap:eeltä. Mä luulen että siinä joutus vaan ojasta allikkoon.
että tajuaisi samassa kirjoituksessa olla vähättelemättä jotakuta joka ei ole tehnyt mitään pahaa, olipa tämän toisen ammatti sitten vaikka sontakuski.
Aika lailla provokaavalla tämä menee.
Mutta ei köyhänkään ole kaikeen pakko suostua ja alistua. Että muahhaah vaan sullekin..
mun täytyy kai mennä harrastamaan seksiä vaikka oikeasti olisi hauskempaa kinata tästä aiheesta.
voi hemmetti tätä akateemisen duunarin elämää :D
ole mollaamista vaan taustaa jutulle. Eihän siinä olisi mitään pointtia jos mollaajat olisivat itsekin akateemisia. Ettekö ymmärrä?
ja sanoisin kyllä suorat sanat jos pikkusiskoni antaisi ymmärtää, että sen kaverien miehet ovat idiootteja siksi että niiden vaimot on myyjiä.
Eihän tuollaisella logiikalla tai paremminkin sen puutteella oikeissa töissä pärjää millään.
Jos sun miehesi pieraisee bileissä niin tuleeko sinustakin sen vuoksi bileissä piereskelijä?
EI kiva EI hyvä... varmaan ei kenestäkään vähättely tunnu kivalle! Hyvä ap kun otit vain hjuumorilla!