Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen " aikataulu" teillä on jouluaattona?

Vierailija
22.12.2007 |

Meillä suurinpiirtein näin:



klo 9 herätään

aamupala

jouluohjelmia TV:stä

itse käyn tässä välissä suihkussa (en sauno)

klo 11.15 Lumiukko TV:stä

klo 12 joulurauhan julistus TV:stä

klo 12.30 joulupuuro + luumukiisseli lounaaksi

klo 14-16 kuopus päiväunilla

klo 14-15 mies ja esikoinen saunaan

itse laitan tässä välissä hiukset ja meikit ja teen ruokavalmisteluja

klo 16 tulevat vieraat (eli isovanhemmat yms.)

klo 16.30 yritetään alkaa syömään

klo 19 lisää vieraita + joulupukki (noiden vieraiden takia pukki ei voi tulla aiemmin, muuten tulis ehkä 30 min aiemmin)

klo 20 kahvit ja lasten iltapala

klo 21.30-22 lapset nukkumaan

loppuilta sitten aikuisten kesken seurustellaan ja yritetään syödä vielä lisää (sekä nautitaan vähän alkoholia, mutta vain vähän)

varmaan klo 24-01 aikaan lähtevät vieraat kotiin ja sen jälkeen mennään itse nukkumaan

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
22.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätään, peseydytään, syödään aamupalaa, tehdää pitkä kävelylenkki koiran kanssa, syödään joulupuuroa lounaaksi, lapsi menee päiväunille, pukki tulee, leikitään yhdessä (tai mies ja lapsi leikkii ja mä laitan jouluruoan valmiiksi), syödään, leikitään vielä vähän, lapsi nukkumaan, miehen kanssa vähän kahdenkeskistä aikaa :).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi