Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nainen jättäisi erotessa pienen lapsen mihelle?

Vierailija
15.12.2007 |

Auttakaa minua ymmärtämään ko. asia.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe olevani huono äiti tms, mutta ex on loistava isä, ja hän ja lapset ansaitsisivat mahdollisuuden elää arkea.



Erosimme (klassisesti) kun kuopus oli puolivuotias, ja hän on aina välillä pyytänyt harkitsemaan että josko lapset asuisivat viikot hänen luonaan ja vkl:t minun luonani.

Olen tätä harkinnutkin, mutta toistaiseksi lapset asuvat luonani ihan itsekkyyttäni, ja hyvien selitysten vuoksi, (koulut, sosiaaliset verkostot, yms).



En vain kestä sitä tuskaa vielä, olla viikot erossa lapsistani!



Mutta kypsyttelen ajatusta. Ja viimeistään sitten kun itse haluavat, saavat muuttaa. Toivottavasti siihen menee vielä aikaa...

Vierailija
2/15 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti lapsesi päättävät haluta asua äidin luona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten entinen naapuri, joka ajoi miehen ja kolme lasta mummolaan asumaan kuukausiksi ja sillä aikaa nautti elämästä (ja miehistä) täysin rinnoin, ihan kuin joku lapseton teinibimbo. Eikä ollut ensimmäinen kerta. Onneksi mies on hyvä isä.

Vierailija
4/15 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tyhmyys ei saisi mennä nuoruuden piikkiin. t.13

Vierailija
5/15 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muuten kyllä ymmärrän, että lapsi " jää" paremmalle vanhemmalle, ja meidän tapauksessa se olisi mies. On paljon kärsivällisempi ja johdonmukaisempi kuin minä, minä meinaan tulla hulluksi jos pitää olla lasten kanssa kotona pitkään, räjähtelen ja masennun.

Vierailija
6/15 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on tälle parempi vanhempi. Syitä parempaan vanhemmuuteen voi olla monia. Ehkä äidillä on masennusta, ehkä hän ei halunnut lasta niin paljon kun mies (kyllähän monelle miehellekkin lapsiperheen arki iskee niin kovaa vaasten kasvoja, etteivät jaksa sitää vaan muuttavat pois, sama voi tapahtua naiselle), ehkä naisen työ/opiskelu/muu elämäntilanne (on omasihoitajana sairaalle isälleen tmv. ) että lapsen on parempi isänsä kanssa.



Suurinta rakkautta on luopua! (Silloin kun sen tietää olevan lapsen parhaaksi)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis vaihtunu tarha, koti, isä.... Lapsi oli 3 v.

Vierailija
8/15 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan, että työkaveri kokee syyllisyyttä asiasta, enkä oikein osaa tukea mitenkään.



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies uhkaa tappaa kaikki perheenjäsenet jos hänen vaatimukseen ei suostu

Vierailija
10/15 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä viitsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä, jollei äidissä ole ns. vikaa. Mutta ei kai minun tarvitsekaan ymmärtää. Lapseni äitipuoli on jättänyt lapsensä isälleen. En ainakaan tiedä äidissä olevan mitään vikaa. Periaatteessa silloin ymmärrän, jos äiti on ollut vähemmän aikaa lasten kanssa yhdessä kuin isä, vaikkei äidissä olisi mitään vikaa ollutkaan. Pieni lapsi kun kuitenkin kiintyy siihen hoitajaansa aika paljon.

Vierailija
12/15 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miksi on jättänyt miehelleen reilun vuoden ikäisen lapsen. Puhui vaan jotain, että mies uhkasi, että ei halua nähdä lasta enää. Mutta asia vaivaa häntä todella paljon.



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


lisäksi mies voi olla hyvä isä lapselle vaikka mies ja nainen ei keskenään voi enää jatkaa



Vierailija
14/15 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että jättää lapset murhanhimoiselle? Sellaisen äidin saisi pistää lukkojen taakse ja steriloida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika ja isä elävät nyt kahdestaan. Tosin äiti oli varsin nuori joten kerkeää kyllä varmasti vielä katumaan päätöstään! Vaikka mielestäni vaikka on nuori, ei saa olla tyhmä kuten tämä äiti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme